sinnesro Det är dags att ventilera ut det som finns inneinnan man blir deprimerad nu inom en timmeför djävulen är knasets gud, han försöker ta mig numåste bara ut, så jag blandar grönt afghan och bruntkoppla ur tankarna så hjärnan är avstängdsom om den sover, även när jag är vakenläget är avspänt, men måste piggna till snartmycket saker att göra, knas att förgöra så min himmel blir klarDina tusen goda gärningar väger mindreän en dum handling, det goda räknas inteför om dom inte kan programmera dig somderas tv-kontroll, ere som om du inte spelar nån rollmen skyll inte på dom, dom bara spelar sin rolli det stora hela har du dig själv och du lever en gångoch tills att du frigörs och skickas till nästa dimensionlåt din inre sol sprida fett med sinnesroGud fader som i himlen borSnälla ge mig sinnesroLåt orden beskriva mitt knasMå solen beskina min dagGud fader som i himlen borSnälla ge mig sinnesroLåt orden beskriva mitt knasMå solen beskina min dagJag tänder upp en splirre, hämtar ett glashäller upp en virre, lämnar mitt knaslämnar måsten åt framtiden, förtränger mitt minneoch fokuserar på nuet, fan det enda jag villeba flyga längs där med vindensom om vardera skuldra var befäst med en vingeupplösa mitt ego och förgängliga sinnetnå mitt egentliga inre, ända där inne, känner du vibbenNeutraliserar tanken, låt den röra vid natthimlenmin meditation är viktig, jag behöver ett starkt sinneförbereder mig själv inför den stora drabbningenså jag inte behöver förlora fattningenför har du nångång snubblat på dina tankareller drunknat i dina tankar, kunde du inte fattaför att det dunkade i din skalle, känn lugnet, se till att det fastnarnär du går upp för himmelens trappaGud fader som i himlen borSnälla ge mig sinnesroLåt orden beskriva mitt knasMå solen beskina min dagGud fader som i himlen borSnälla ge mig sinnesroLåt orden beskriva mitt knasMå solen beskina min dag
lämnar måsten åt framtiden, förtränger mitt minneoch fokuserar på nuet, fan det enda jag villeba flyga längs där med vindensom om vardera skuldra var befäst med en vingeupplösa mitt ego och förgängliga sinnetnå mitt egentliga inre, ända där inne, känner du vibben