Logge - Nattpoesi Länge sen jag skrev något, men hade nada att göra.Älska eller hata!Fastnat i mönstret, så jag famlar i mörkretsnubblar på ett trapsteg och kastas i dörrenDet gör ont, men ställer mig upp, känner mig tuffen spark i solaplexus, kämper för luftHjärnan fick en snurr, så tankarna cirkuleraro spekulerar efter nått sunt, men de är ba luftsom existerar, så ja ger upp, allt som e bull pennetrerar genom mitt skallben å exploderarHur har jag tagit mig hit, ja valde en stigsom skrapa mitt samvete å skapa panikHatar mitt liv, shi fri, är fastkedjadoch mer stämplad av samhället, än frakt sedlarTrycker på switchen, men känner aldrig blixtensom brukar komma direkt och lysa i ansiktetSå nånting är skumt, känner mig full, Men jag är spik nykter, Så väntar en sekundLjudet är skarpt, samt att ljuset är starktHar aldrig rökt förut, men känner sug efter haschLjudet avtar, smärtan svider, det är glaskrasöver hela mig, blodet rinner, men vart jaghamnat, kämpar efter andan, och önskar...men vaknar upp och inser att det bara varit drömmar