Robster - Samma gamla Tjena!Vet ej om detta forum är speciellt "aktivt", men prövar lägga ut denna text jag skrev på någon timme tidigare idag.Tack på förhand.//ROBSTER- nya visioner, men samma kvarterdär ja växte upp, med en massa problemmin hjärna e skev, för allt blivit fel- har kniven i hjärtat och aldrig merska ja fastna för änglar, som visar de goda- tills att allt har bevisat de motsatt- känner mig omärkt, som hund utan husseglider vilse i djungel, blivit biten av ormen- splittrat pussel, med stenar i skorna- försenad mognad parerar förlorar mot helvetets skugga, - botten av pyramidendrömmer om hoppet nå toppen av hela himlen- allt jag ser är bara blommor som vissnarsvartnar, förmultnar, förvandlas till ondskavill rädda dem liven, men håller ej i trollspöt- sim sala bin å ba hoppas att nån dör- snurrar cocktails för sorgen i bröstkorgen- duckar stormen som när våran höst kommer- sitter runt nåra spritflasker- inträffad dödsångest, andningsattackaterpaniken bara slår, för att livet hårtvissa lär sig från början å vissa har sår- många år som går, utan att man känner av demdär personer försvinner å bröder tar avstånd, - rädd för framtiden, ingen utbildningen stor jävla vägg som förstör hela utsiktenskjuter på flykten, stannar i ruset - kraften bestulen, är aldrig beslutenmycke fritid skapar lördag till en vardag- blivit varnad, kvarsatt, skadadratad, hatad, aldrig blivit lagadman lever bara en gång, ett liv utav saknad