OliverTwist - a gift från gud (Swe/Eng) Vers.1(eng)i remember when, back in the dayswe use to sitt around, aint doing a "thang"and suddenly i feelt, the sweetes of smellssmoke rising to the sky but i aint visiting helland all of a sudden, my problems are gone now my life just seems like a walk in the parkas i filling my lungs im thinking aboutsomething so heavenly must be a gift from the godsx2sitter aldrig hemma själv, nej! jag vågar mig utallways sharing whit friends, like the pirate bay fast jag sagt att jag ska sluta jag lovade jubut the shit smell as good as my aftershaveVers.1(swe) du kan kalla mig för green peace, jag röker ekologisktdu kanske röker själv? men gör det jävligt dåligt..för ingen är på min nivå, vad gäller mecka, rulla, slicka,för dom som testat däckar när dom puffar minajag ger haschrökare mindre värdeskomplex o att försöka bräcka mig är inte värt det min vänoch fuck sms! jag skickar röksingalerand im probably the best mannen. Ölreklamen!(Inlägget ändrat av OliverTwist 2012-06-11 10:21:30)