Messias - Belöningscentrat Det känn skönt att ha ett uppehållvara drogfri ett tag, va i full kontrollLyckades hålla igen på benzon idagså nu förtjänar jag tie-tolv Etizolamtog ett par nävar med Nobligan ocksåhooked totalt, kär i benzopiat-combonBara ätit fyra milligram Alprazolamräknas typ knappt inte alls, jag ska nog tanågra Omeprazol så att det boostasoch jag borde dra på, trots allt en torsdagDet känns att vi närmar oss veckoslutetoch helgen kan ägnas åt benzorusetIkväll gills inte, firar att allt är tiptopVill inte diska, tar min favoritkopphalva blandsaft, halva Smirnoffsmuggelsprit brevid nån blaskig vinsortHittade pulver i en sabbad ziplockgömd och glömd min gamla finrockkanske knappt ett halvt gram Amfetaminblandar allt med några kapslar Ritalinär inte kräsen, tillsammans blir det rivoch så har vi såklart all min medicinNån antipsykotisk, nån antidepressivNån antihistamin som inte alls är effektivNågra tabletter för att inte döda migAndra tabletter för att inte döda digVissa tabletter för att söva migEn mängd tabletter för att bedöva migFet cocktail, kanske inte vaknar imorrnOch? Skulle knappast blivit saknad av nånMen det här är inget barnsligt rop på hjälpTro på mig, det är en vanlig torsdagskvällSer nu att det är fredag dock - spela rollDe av oss som inte spelar roll nekas jobbtills man ger upp hopp och blir högeller rent av hoppar ner ifrån nånting högtFör oss betyder systemet noll dåvi betyder noll för systemet ocksåÄndå ger vi bort vår inkomst på systemetoch ser när folk byter frihet mot trygghetenJag bara orkar inte mer. Jag orkar inte mer.Orakar inte mer. Inte mer. Int