I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

rap ,Musik-hjälp!

Vår Hiphop - Lyricism

   
Rappare

2012-07-03 01:27

rap ,Musik-hjälp!

Tjena! har länge funderat på att göra detta fullt och och älskar musiken , påpeka vad jag kan förbättra och ge gärna kritik de får mig jobba hårdare !


försöker skriva till min första låt men har haft mycket som hänt så skriver ut lite av varje

1 , En vilsen själ , vet inte vart jag ska. Vandrandes på vägen som leder mig tillbaks, Tillbaks där vi en gång va tänker på dig jämt och ja hoppas du mår bra//

För jag tänker tillbaka där vi stod , där vi starta. ingen vägledning ingen karta bara en mick och några kablar.

2Inte rädd för att dö , utan för att leva med saker som misstag som är mina egna.
Och misstag är inte alltid lätt att fixa ta tag i ditt liv som när du lärde dig att cykla//

För utan stödhjul behövs någon du kan lita på , nån som kan hjälpa dig hjälpa dig även fast livet är svårt, och saker som är långt ifrån får du kämpa hårdare för även fast du inte alltid når//

och når du inte får du sträcka dig längre för så länge du försöker vem ska sätta gränser? och hindra dig från mig hindra oss tillsammans älskar dig så mycket du är så underbar du gör så att jag kan andas.

3
Bunden till detta fast att jag är oerfaren , jobbat ihjäl mig på fotbollsplanen och jag har också shit som ska bevisas begåvad på många sätt inte bara att skriva.//

Men de är min andra sidan den ena hälften av mig som inte ens kan beskrivas , alltid gillat rap nu ska de bevisas fett ung men hungrig jagar min soloskiva.

Och det kanske är tomma ord i sidan men om jag inte ens försökte kan du kalla mig diva //

för jag ska ha en del av kakan , inte någon tönt men ändå inte gata , inte någon gangster kan ändå slå tillbaka i ord så stora att de träffar richterskalan.


/carre"16"