App & Messias - Gaddueringar Messias:Det står Refuse i vit text på högerhandenen påminnelse om att VI har den största maktenoch har födelsedatum skrivna på överarmenför utan dom hade jag redan dött i knarketoch under armvecket, den hårdaste av änglarsom kämpar varje dag mot demonen på min vänstraSpegelbilder och ändå inte, varje steg jag tarär influerat av resultaten från deras slagTecknet på handleden tillhörde Rorschachvars samvete vägrade bära på falskhetenoch lögnen bakom ett massmord med atomkraftoch belönades för det med ett kolsvart hårt straffPå skuldran bär jag stolt mitt gängteckenoch representerar lojaliteten till vänkretsenSå många motiv, men så lite hudFrån noggrant valda som skriker utvem jag var och en gång hade meningtill nålar, alkohol och en plojtatueringApp:har alltid letat efter nånting som är fast för evigtdet är som bilden i mitt huvud är en tatueringför det skulle alltid vara du i mitt livjag valde ut ett motiv och boka studiotidoch inom kort var det dags för den stora dagennu kör vi den, noga förberedd på obehagetmen gör jag rätt? ser skevt ut när jag ser figurenoch det sved när nålen börja bryta genom hudennu är bilden klar, men ska den sitta kvar här för alltidinte alls vad jag ville ha och dom varna mig aldrigöver priset för en laserbehandlingoch att när man väl fått en vill man ha en till, klassiskt...Så många motiv, men så lite hudFrån noggrant valda som skriker utvem jag var och en gång hade meningtill nålar, alkohol och en plojtatuering