Indolent & Messias - Förkroppsligar Lyricism Indolent:Folk ryggar tillbaka när jag drar mitt vapenpistolpipa mot huvudet, gör slag i sakenförvandlar pappskallen till kopparsamling,på ett ögonblick med några skott i pannanär det beef så riktar jag gunnen mot allt,dödsoffer som mina brudar, dom faller pladaskfår din mage att vända sig ut och in med,stilett i buken, vitiligo stil - hud försvinnerimpulsiv psykopat, så du tappar hakan,sinnelag som Foppas karriär.. alltid skadaden hårfin skillnad mellan mig och Gud,lyssna på oss och du är troligen väldigt sjukför mina texter lämnar dig handfallen,velat mörda plitar sen jag lämnade anstaltensnut med fötterna på jorden, inte trevlig eller smartnej jag menar att äcklet är levande begravd..Utan kista.Messias:Cojones krävs men ge huvudet kontrollenAnvänd hjärnan, styr kulorna som WantedMonokel på brunögat, sett skiten gå nernågot litet går fel och det blir ett problemHårdhandskarna på, va beredd som en avelshästkan trilla i när man doppar tårna så ha en västHar pissat in reviret som det var wetsex fast baklängesSätt en fot här och varenda bartender i stan stängerGrejer händer fort, lär dig skjuta från höftenBetala annars naglar vi fakturan på bröstetÄr pengarna sena, håll dina nerver lugnasvälja två xanor samt Inderal om hjärtat pumparsom när nåns lilla hjärta pumpas, hårt och snabbtnär dom inte har cash att punda så lånar hanoch scorar tjack med hennes kroppshål som pantfan, hon hade haft bättre tänder i vårat stall