I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Macki- Trött

Vår Hiphop - Lyricism

   

2012-08-10 14:53

Macki- Trött

Rappat sen jag fick min första mjölktand, förlorad i mitt egna sagoland

Unga år satt med rimlexikon och försökte rimma på ord jag inte kunde förstå

Lite skissar här och där, till slut blev det en låt

Haha, nio år, och redan garvad åt

Skolan var hård, hade en bästa vän, men när de stora pojkarna kom höll han käften igen stängd

Om nåt var fel vågade jag alltid säga nått, men var för rädd för att slåss

Så stog själv, och fick ta smäll för smäll, tills mobbarna kallade det en kväll

Sen Plockade jag upp mitt pick och pack och stack hem, för att samla upp kraft med några skivor eminem

Det är deja vu igen,samma skit varje dag, varje dag är skit, plötsligt ses jag som en rebell för jag vill förändrar mitt liv

Trött på att vara killen som idoliserar andra kändisars liv, trött på vara killen som fantiserar om ett fullständigare liv

Trött på att runka till porr, trött på tanken jag kanske aldrig blir nått

Trött på mamma och pappa som tycker jag har förändrats för jag inte är naken och leker tarzan

Trött på att skriva verser varje dag, med förhoppningarna jag kanske blir grym nån dag, så jag kan leva lyckligt nån dag

Trött på att det är pennan i hand, vinna eller försvinna, trött på att mitt hjärta har blivit så kallt att det kan få himlen att brinna

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.