inåtvändelse.. den som ser utåt drömmer, densom ser inåt vaknarjag sluter ögonenförsakar den jag en gång ville varabeger mig till en platssom inte finns på kartanutan materiell lastbehövs ingenting att saknalivet ger mig kraftifrån första stjärnstoft i vintergatanjag känner mig hemmai transsom om jag vore terrence mchennasreinkarnationrenar sinnet, gör det till minegna gangesflodså interstellärmitt emellan stjärnor och rymdså interstellärvikter släpps som bärs på min ryggså interstellärmitt emellan stjärnor och rymdså interstellärvikter släpps som bärs på min rygglåt kroppen smälta samman med själen, andarnas väsense skillnaden mellan tankens illusioner och hallucinationerav det du kallar för världen,din verklighet känns inte verklig mer, men desto mer verklig.. yeahblunda och se nya våglängder av spektrumet när synfältet blir vidare.. släck rummetse egot bryta sig ur hjärtrummet, begrundas som statyer i centruminnan det det flyter ihop med vad som styr universumså interstellärmitt emellan stjärnor och rymdså interstellärvikter släpps som bärs på min ryggså interstellärmitt emellan stjärnor och rymdså interstellärvikter släpps som bärs på min rygg