I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vill ha hjälp med och spela in en text jag är ny börjare:(

Vår Hiphop - Lyricism

   

2013-02-11 11:15

vill ha hjälp med och spela in en text jag är ny börjare:(

1.hon går upp på morgonen för att gå till skolan. Och ha det bra det är aldrig problem men i dag. Ville hon testa en ny stil hon öppnar dörren in till koridoren. Det blir tyst för att hon inte
Ser likadan ut hon sminkar sig annorlunda och byt klädstil. Men alla börjar skratta och hon går fram till sina vänner som sitter längst bort i koridoren och dom börjar kolla konstigt på henne. Dom börjar fråga om allt är som det ska och hon svara, Ja det är bra hurså? Ne vi bara tänkte på att du har byt stil börjat sminka dig mer är det något om är fel. Okej jag ska bäretta vad som står på jag har börjat bli mobbad av min egna pojkvän. han och hans killkompisar har börjat klandra ner på mig jag vet inte vad jag gjort för fel. dom har aldrig gjort så för ut det måste vara något som är fel han hör inte av sig längre och så. Jag har bara byt stil är det något fel med det.jag fick ett brev från han häromdagen. Jag vart sårad och ledsen på samma gång när jag läste det. Jag har ändrats hittat nya polare har ändrat mitt sätt. Och jag är inte samma gamla människa jag har blivit en helt ny människa hör inte av mig längre. Det var ett tag sen jag vet inte vad som har hänt med mig allting har ändrats det är så fel av mig jag vet det.
Försök att förstå mig en killes tankar är inte dom bästa. Dom är inte det vissa gånger vet vi inte hur vi vill ha det vi säger saker vi inte menar ibland. Och det är grymt jobbigt det svär jag på de. Det är inte lätt dom gånger vi säger saker för stunden men ångrar det stort efteråt. Vi har våran stil våra intressen och ni tjejer har eran stil och era intressen. 2 kön men ändå så äcligt olika ändå vi har våra problem och ni har era probelm det är så det är och så det kommer vara. Snälla kan du svara kom tillbaka till mig…