I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   
Rappare

2013-02-13 17:45

Pappa

Är det verkligen hemma/där jag sliter och jag kämpar/En stressig miljö som är till för att jag ska dämpas/ De borde skämmas/ jag är alldeles för hemmastadd/ papa was a rolling stone/ har aldrig vetat vart hemma vart/ Jag vill ha vitt på svart/ upprepning snälla tack/ papa was a rolling stone/ inte långt innan min pappa stack/ Lyssna på min blues/ lika törn on som en ros/ papa was a rolling stone/ såklart han drog sin kos/ Går i de spåren/ rullar vidare å drar upp såren/ som ett skrapat knä när man va liten dom där åren/ Jag kommer ihåg den/ pappas fina gamla hatt/ papa was a rolling stone/ försvann när dag blev natt/ Kom tillbaka dragen och belåten/ mamma blev slagen/ tog alltid emot förlåten/ kämpade mot gråten, tillåten, att slåss/ Så jag kämpa på och fortsatte slåss för oss/ Min mamma, min bror, min syrra och mig själv/ pappa som jag slogs mot, illusion av djävulen/ New world order/ kan inte ens portkoden/ Mamma blev så rädd så hon bytte ut låsen/ Pappa kände piken/ befläckad growling soul/ fortfarande besviken/ papa was a rolling stone/



kritik tack

(Inlägget ändrat av Trixig-person3 2013-02-14 05:16:58)