Inget Ansvar Yoyo, har skrivit en liten låt om att bara vara arton år, gå i skolan, fortfarande bo hemma och inte behöva ta något ansvar.. Många av er kanske inte diggar ämnet för att det låter lite bortskämt och är väldigt långt ifrån gangstermentaliteten och gatan but i'm just doing my thing :Dyo vi taggar ut har penna block och öl i min ryggsäckkan lapa sol, blåsa tjock rök och få myggbettslappar varje dag, betalar inga avgiftermen nån kväll i veckan spenderar pengar vid bardiskentills jag vinglar omkull är riktigt berusadföredrar att vara stenad, kallar pipan medusan yes vaknar vid tolv och fixar frukost från mitt kylskåpär så lat att varje läxa skippas med ett kryphål vill inte växa upp och betala räkningarslita på ett jobb, leta bostad och vräkningarkan man va ung förevigt eller några år tilldet är så skönt med sommarn ledigt snälla tiden stå stilloftast sitter jag vid datorn till sent på nattenspelar spel, glor på film och snackar med nån het på chattenför jag kan ta en sovmorgon utan ansvarär ett vanligt barn utan framtidsplanen glasklarjag går i andra ring men är redan pisströttmassa hemläxor, prov och uppgifter jag missköttskjuter alltid upp varenda sak till sista dagenligger sedan sent och gäspar pluggandes på trista sakerjag är en sån person som aldrig slutar dagdrömmadålig på att passa tid och saker blir väl kvarglömdahelst av allt vill göra saker som jag känner förknäpper öl, bränner rök o laddar upp för kvällens krökkan jobba en dag, sedan är jag utmattadinget fysiskt dock borde va tjock som en dunjackaoch käkar bara chips, godis massa snabbmatlika hälsosamt som alla cigg i mitt askfat men jag klagar inte, föddes i en silverskedlutar mig bakåt mannen i'm ballin som ett flipperspelett barn för evigt, peter pan med en anekdotatt ansvar i livet tar en skepnad utav kapten krok
Idealistic skrev: Tung!Om jag ska vara helt uppriktigt så gillar jag den här stilen mycket mer än "gangsterstilen"...Keep up what you're doing!