I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

GHB, värre än döden!

Vår Hiphop - Lyricism

   
Rappare

2013-12-12 09:11

GHB, värre än döden!

Ghb är drogen som suger ut allt som någonsin dög, sorg tar fyr som innan bara glöd.
Allt känns kört, ghb, det är drogen om skördar tills allt bara sög, och önskar till slut att de också blev din död.

Jag ångrar dagen jag tog den i min hand, gobben, tvålen, korken, juicen ja den har många namn.
Fångad blev jag snabbt som fan, för stressar man och testar sig fram, frestar man i allra flesta fall, till att döva sig som ledsen man och jag blev ledsnare än va de flesta va när jag festade.

Jag var så död inombords att döden gladeligen togs emot som fattiga slogs för ett bröd till bords, överlagtmord av sinnet hade jag ändå makt att inse att gobben var orsaken till kaoset i mitt inre.
Inte ens när jag hade allt som var finare, dotter och sambo, gick jag Ur kampen mot drogen som vinnare.

Gbg är verkligen värre än döden, psykets vågor vrider på alla dina frågor om råd och svaret du finner blir ett tåg, en bro, ett hopp, ett stopp.

Ditt vädjande till smärtfritt liv, säg va ni vill men önskan övergår till sökande, och mörkret är inte längre skrämmande utan mer din frälsare som kan benåda dig på alla frågor som hemsöker dig.
Döden tycks då vara enda utvägen på alla plågor då gobben är skärseldens allra hetaste lågor. Fan vad jag hatar alla dessa droger!

Sometimes I sit and look at life from a different angle , dont know if I'm gods child or satan's angel.