Rippa accapellas?

går det att på något enkelt sätt rippa accapellor från låtar?
jag vill alltså ha enbart accapellorna och inte beatsen
eller är man tvungen att sitta med 30-bands equalizers och sänka delar av ljudspåren tills man inte hör annat än rappen?

meh!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Om du har samma låt fast instrumental, alltså bara beatet så kan du fasvända det 180 grader och lägga på låten så simsalabim har du din acapella...
Hafström P19

asså stör det dig på nåt sätt eller? sitter du på whoa för mycket eller? hur fan kan man lacka ur på att en ställer en vanlig fråga!?Har svårt o förstå mig på alla datanördar...
yeah its true motherfuckers,im alive n shit-<br> the mainstream motherfuckers try to hide my shit-<br>
suPMah:
För att svara på din fråga...
Du kan inte göra det o få bra resultat
 www.soundcloud.com/lirzproductions
det går visst att få bra resultat är en fråga om kunskap som vissa sitter på som inte alla vill dela med sig :P :P
™™™™™
Beatboxare

2004-08-27 14:30
Ha!
/KG BOOM
sluta beefa nu rookies!

Hafström du stör dej på samma fråga hela tiden ock vi stör oss jävligt mycket på folk som ska påpeka såna grejer hela tiden
så sluta jiddra!
n y p o l e r a d ------- s i l v R <br> M A D D E R F A K K I N -- helt -- g l ä n s a n d e<br>
>går det att på något enkelt sätt rippa accapellor från låtar?
svar: nej

du måste hitta en acpalla på låten du vill ha på nätet eller köpa en 12a med acapellan på
www.nl-productions.com
okej, menj ag vill ha accapellan till vinden har vänt o den finns inte på 12" o jag tror inte att det finns någon intrumentalplatta, så det där med fasvändningen blir nog ganska svårt...
annars hade jag gärna haft den på 12"
meh!
Beatboxare

2004-08-29 04:39
´Fasvändningen e bull, no can do.'
/KG BOOM
translatorn va snackar du om? Jag har provat med klockrena resultat.
translatorn P21

jag kan, säg en låt så vissar ja :P
™™™™™
alltså han frågade en fråga och han får inte svar, utan klagomål? euhh? :) jag vill också veta ju:P
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions.
www.TheG.info.se
Over and out, peace!
Beatboxare

2004-08-30 22:51
Hehe, jag var full när jag skrev det där, förklara utförligt vad ni menar så är jag tacksam.
/KG BOOM