I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Producent Sökes! Audio finns här!

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2004-11-13 20:11

Producent Sökes! Audio finns här!

Jag är en rappare som kommer från Stockholm och har hållit på i snart ett år!

Jag söker producenter för samarbete eller bara någon som är villig att ge mig ett beat!
Proddaren kommer självklart att bli nämnd i låten och på baksidan på mitt demo som jag håller på med just nu!

D.E.S - Riva Muren

tacksam för svar! peacee!

2004-11-13 23:37
hehe, fan jag har inte så bra koll på vad man ska skriva så tack Trump för hjälpen!

okej, checka: jag rappar om allt från "djupare grejer" till saker som ligger närmare skrytrapp.
försöker ha en stor räckvidd men mest så rappar jag om djupare saker (dock inte "fjortis poesi").

men jag söker efter producenter som gör lite annorlunda beats men ändå inte för långt ifrån "mainstream" soundet.
Beaten ska vara uppbyggda på annat sätt än "vanliga" beats.
asså inte bara (ett exempel) 4 bars intro, 16 bars vers, 8 bars refräng, 16 bars vers osv.

Hellre typ 20 bars vers, 8 bars refräng, 12 bars vers, 4 bars typ utan trummorna, 4 bars bridge å sen refärng - aa men ni fattar nog vad jag menar!

så proddare som är intresserade efter att göra sjysst musik, kontakta mig ! peacee

2004-11-14 15:10
du hann adda mig först, hehe! tack man!

nån annan?? upp!