nice
dingrinn.blogspot.com
Paco varför har du två datorer ? nice har du det iallfal :D Snacka om MAMMA BETALAR :D
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Haha. Jo det är så att jag tänkte börja på Fryshusets gymnasium på estetiska linjen (om jag kommer in). På öppet hus berättade dom att dom håller på me logic som man använde mac till och kände sig farsan tvungen att köpa en G4. Snubben som han köpte den av sålde den för 3000 tror jag, och han hade massa annat skit som Diabildscanner, scanner, extern brännare och bla bla bla. Det som jag nämnde sålde farsan för lite över 3000, kanske 3200 så vi har ju inte lidigt nåt av det. All DJ-utrustning har JAG payat för, varken morsan eller farsan har bidragit med en enda slant för det. Mokrofonerna e farsans gamla, datorn och det andra har farsan betalat, men det är ju inte min. Bestämmer farsan att jag inte får ha den i mitt rum så ryker den. Högtalarna e farsans också, men eftersom han inte använde den asgamla stereon från 80-talet så ställde jag in dom i mitt rum. Känns som det här blev lite av en berättelse =)
Twang System fi de werl
ja, en gripande jävel... också betalat allt mitt själv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
paco: vad är det för prestanda på g4an då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den ena e 350 mhz, Den andra e 400 Mhz. Har tagit ut nästan allt minne och satt i PCn =)
Twang System fi de werl
ok!
Kom igen, fler bilder!
/// Våning Fyra
vill se dina kapten
vill se dina dabbe
varför?
det är roligt att se hur folk har det, om det är soft och sånt
/// Våning Fyra
därför?? för att du har sagt att du ska visa dina bilder. har fått intrycket att du är så cool å ball å häftig.
jag är inte cool ball och häftig för 5öre... hatarallahatare
ok då vet jag. blev lite besviken faktiskt. LANGA BILDER LEN!
ja dabbe nu vill vi se bilder!
Its Tricky!
jag: hatarallasomhatarallahatare
/// Våning Fyra
JAG HATAR ALLA!;)
Its Tricky!
kasmus jag hatar dej, å dej me impicit. jag hatar min mamma jag hatar fan alla, tom mej själv!!! ;)
djdoggy: jag med!:D ska vi starta klubb!?
Its Tricky!
japp lätt! hatar alla klubben ska den heta eller?
öh...hm..."Vi hatar alla inklusive din mamma klubben" V.H.A.I.D.M.K?
Its Tricky!
jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
lägg in på eran press att ni är med i VHAIDMK-klubben då :)
/// Våning Fyra
JA! alla gör det!kan ingen göra en användare som heter: VHAIDMK och lägga till alla som är med i kontakter saken?:)
Its Tricky!
gör det förfan, jag orkar inte men gör det! :P
/// Våning Fyra
inte jag heller
Its Tricky!
nej.åter till ämnet!
Its Tricky!
dabbe ...ge folket sina bilder :P
"Hype this" http://www.Apostrof.nu http://www.Apostrof.nu
Bilderna Bilderna Bilderna Bilderna Bilderna Bilderna Bilderna Bilderna Bilderna Bilderna Bilderna Bilderna Bilderna Bilderna Bilderna Bilderna Bilderna Bilderna Bilderna Bilderna Bilderna Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe Dabbe
harharharharharharharharharharharharharh arharharharharharharharharharharharharha rharharharharharharharharharharharharhar harharharharharharharharharharharharharh arharharharharharharharharharharharharha rharharharharharharharharharharharharhar harharharharharharharharharharharharharh arharharharhar ingrn kamera längre, whats the deal? har inget att visa ändå?, en mixer en turntable en Dj mixer en mick, stativ + popkiller... vad begär ni av mig slynor;)
vaffö e alla på dabbe så jävla mkt? :/
Twang System fi de werl
vi vill se dabbes 20000 kr's studio:D Bilder plz :PP: picspicspicspicspcispcispcicspics
"Hype this" http://www.Apostrof.nu http://www.Apostrof.nu
komigen för fan :D
niiiice! adamcraft, vad har du för grejjer?
Its Tricky!
riktigt niceadmarcraft är det behringer monitorer ??
såg nice ut!
dingrinn.blogspot.com
adamcraft P21 Jag har hört att berinhers monitorer låter as kass stämmer det eller..
för att slippa göra ännu än tråd om monitorer så undrar jag vilka som ni tycker låter bättre.. Fostex Monitor Aktiv PM1 eller BEHRINGER TRUTH B2030A ...eller skippa båda o istället skaffa BEHRINGER TRUTH B203? om så..skillnaden stor?
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
Jum_Jum P20 vad alla säger så ska berinhger göra jävligt dåliga både ljudmässigt och kvalitémässigt men jag vet inte har aldrig haft några men jag skulle köpa fostex... De har i allafall gjortreltivit rba rullbandare en gång i tiden..
adamcraft asså låter dom bra?är du nöjd med köpet? funderar köpa ett bara såna för min budget är på kläm så hitta jag dom för et t jävligt bra pris så därför undrar jag ..
Jag har oxå hört att behringers produkter är dåliga, men hört tvärtom om just de här monitorerna som jag nämnde.. confuzed.
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
jag har haft lite med beringher att göra och ahr inget gått att säga om något de gjort jag skulle satsa på att köpa ett par yamaha. Sen vet jag att det finns några monitorer som heter m-one eller något fast inte vilket märke. det är och de ligger på samma pris tror jag och da har jag hört bra om..
Alesis M1 Active?
japp det är så det heter jag tror det finns två modeller av den och den sennare ska vara rätt bra..
aasååå behringer är inte det bästa men inte det sämsta .. jag kan fixa behringer monitorerna för 2000:- 8orna och det är fettt billigt de är ju alltid bättre en ätt par data högtalare eller hur sen kan man ju sattsa på ett par fett som tapaco :D eller nåt liknaden när budgeten är bättre ...
helt ärligt så skulle jag hellre köra med ett par data högtalare i ett år extra och sen köpa något riktigt när jag hade mer casch.. jag har ett par phonic p8a som data högtalare så alla datahögtalare måste itne alltid vara dålig..=P