I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Letar Beats till Demo!

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2005-10-03 18:28

Letar Beats till Demo!

Letar gratis beats till demo!! har ett antal redan men behöver fler som vi kan välja mellan.. vi vill bara ha exclusiva beats.
Vill ni höra nått med oss så kan vi skicka låtar!

www.myspace.com/chrissie-p
Skivsamlare

2005-10-03 21:19
du få inga, jag lovar.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2005-10-04 20:02
tror inte heller det... får av folk redan men behöver fler så jag tyckte väl att det var värt ett försök
Skivsamlare

2005-10-04 20:22
jag menar att du måste lägga upp audio:)
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2005-10-06 23:46
AHA ok här är den nyaste... den e skriven med blandat nytt o gammalt material.

http://www.soundclick.com/bands/pag ..

2005-10-06 23:49
oops verkar va fel ta denna istället..

http://www.soundclick.com/rpfromretarded ..

2005-10-07 15:16

2005-10-07 16:00
fel forum..
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom

2005-10-08 04:44
nä jag letar beats och länkar till en låt så att folk kan lyssna

2005-10-12 15:07

2005-10-12 16:27
Nu har du större chans att få beats när du lagt upp audio men tänk på att det kan va lättare att få beats om du erbjuder en summa, för vissa duger en symbolisk summa.
 http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU

2005-10-15 15:39
hehe... klart att folk gärna vill ha pengar för sina grejjer de jobbat med..

Beats är en artform o folk säljer gärna konst.
Men jag har tyvärr väldigt begränsat med pengar.
Mistänker dock att om vi bestämmer oss för att använda ett beat nån skickar till demot så kan vi skicka en kopia av demot som kommer att säljas för en billig slant till personen gratis...

Obs! Vi kommer endast att sälja demot för att tjäna tillbaka de pengar vi kommer att lägga ut på det som t.ex på skivor, omslag och allt annat som kostar oss. Det kommer alltså att säljas för c.a 30 - 50 kr skulle jag gissa på och kommer någon gång nästa termin!

Peace!
Graffare

2005-10-15 22:34
RP
Confessions var najs.. min kompis proddar sånna beats, är du interesserad så PM:a mig..

peace
http://metafourhiphop.com/

2005-10-16 01:57
Demot ska ju helt klart va gratis tell den/dom som proddar annars är det ju sinnes sjukt....
 http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU

2005-10-16 23:10
jaja skulle bara kolla med min polare som jag gör det med så jag kunde inte skriva att det var så på direkten.. tänkte dock själv lägga ut ifall det skulle behövas...

Dessutom jkstR så kommer det inte va nån vanlig bränd skiva utan vi ska fixa omslag o allt sånt o tryck på skivan o hela kittet så att det snarare är en skiva än ett demo...

kommer kosta oss en hel del att fixa allt och därför var jag tvungen att kolla med Lycouz o se om det var ok att ge skivan istället för att endast skicka låten som man i vanliga fall gör!

hoppas detta rett upp alla missförstånd som mitt förra inlägg skapade och hoppas att fler beatmakare är intresserade att bistå med nått..

Peace!

2005-10-16 23:53
"men behöver fler som vi kan välja mellan" rappares inställning äcklar mig. skicka mig lite verser att välja emellan så kanske jag choppar ihop en 12bars vers av era och lite andra folks verser, ungefär så mycket respekt det är värt.
www.discotheque.se

2005-10-17 11:33
varför så negativa?
Vill ni prodda så gör det..
CE e feta, dom kommer bli stora..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-17 16:32
_ianus Tack män =)..

coolhomosexuell P21 om en proddare skulle vilja ha några vocals av mig till ett beat er liknande så hade jag gärna skicka.. det e fett fan o det var faktiskt en bra idé!

Ifall jag aldrig hört en producents beats så måste jag ju först höra honom! om jag gillar beatet så måste Lycouz också gilla beatet annars kan det ej bli en låt efterssom det e vårat demo tillsammans och i slutändan så väljer man ju vilka beats man vill ha på skivan svårare än så är det ej....

coolhomosexuell P21 Detta ser jag ej som respektlöst eftersom jag inte förolämpar någon.. ifall de skickar ett grymt beat o vi tar med det på skivan så borde väl personen känna sig uppskattad och ifall jag inte tar med det så borde ju personen inte känna sig nere eftersom det bara betyder att det inte passade mig o min polare!

P.s om du coolhomosexuell P21 nu här näst säger att jag ska skicka vocals till dig kommer jag inte att göra det men om någon producent skulle vilja att jag skickade vocals eller verser till dem så att de kunde "choppa" ihop 12 bars av mina verser så skulle det inte vatt några problem bara det blir najs =)!!

2005-10-19 18:21

2005-10-25 15:06
Här e lite mer med R.P mig o E.T.....

da songz
FORMSIGNATUR på din moder...moder fukker
www.myspace.com/lycouz www.secureme.se/retardedpoets

2005-10-25 15:07
om ni ej har soundclick så kan ni gå in här.....tar längre tid att ladda ner låtarna dock!

same songz
FORMSIGNATUR på din moder...moder fukker
www.myspace.com/lycouz www.secureme.se/retardedpoets