I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vem proddar de fetaste beatsen på whoa?

Vår Hiphop - Producenter & DJs

Rappare

2005-10-15 09:31
roxxuz från sjättesinnet!
Word-rec från overheadproductions.
facebook.com/idiomatisk - fan page

2005-10-15 09:49
King Alvarez gör fett!
Alla är idioter, även om man inte tycker det själv, det beror bara lite på hur man ser på människan

2005-10-15 13:08
hur kan ni inte säga QDIII ?

killen har ju gjort klassiker.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-15 13:33
facethefacts - hehe, ok. ledsen om ja verkade torr.

AEAP - det blir lixom inte så intressant om man inkluderar de stora namnen. då kan man ju lika gärna komma å tycka att "men premier e ju bäst ju".
Jag är starkat i världen

2005-10-15 13:38
men premier är inte på whoa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-15 15:24
QDIII sleeping bag ca 1987.. Grymt.

2005-10-15 20:28
word-rec har talang tycker jag.

Johnik är en guldgruva också.

2005-10-15 23:33
alfons_olavi gör tunga beats
amentia är väl ganska ok också
men jakobone är feeeet
wordrec lägger också taaajta beats..;)
hahaha

2005-10-16 12:25
peter å gudrun

2005-10-16 13:22
Har hört många feta beats men kommer bara ihåg dessa 2 proddarna. JakobONE & Word-rec. Finns fler men kommer inte ihåg namnen

2005-10-16 13:26
SPAZ NORRSKEN samt word rec

de får min röst whoas max martin :)
Fsyfdldfø'

2005-10-16 22:38

2005-11-04 16:36
label69. det är för att de inte har det. de är lite som en sprängskiss av hip hop, men det är det som är problemet.
www.discotheque.se

2005-11-04 16:36
De bästa är of course:
DJ Zeuss
King Alvarez
Robin Banks

2005-11-04 19:05
saknar många namn i den här tråden

2005-11-04 19:07
queff
http://www.sthlmmd.se
Producent

2005-11-04 20:06
hokke: varför skriver du inte upp de namn då?
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2005-11-04 23:27
word-rec, det är simpelt, dom har ingen smak. Samma grej med att Jockmock får vara kvar i Idol.

2005-11-05 00:11
Yes, Idol kicks ass

2005-11-05 11:09
Word-rec !!

2005-11-05 11:27
"label69: By the way cha em "pookie" om jag nu är så dålig varför söker då folk som du har proddat upp mig och frågar efter beats?"

den är dock ganska enkel. rappare har ingen smak. enkelt som så. jag tvinga på mina bästa saker och canibus kommer aldrig släppa en bra skiva så länge som han har creative control själv.
www.discotheque.se

2005-11-05 11:49
Guzman
Sean
Mario_dr
lazy
W E S T - C O A ST - F A M I L Y

2005-11-05 14:49
tänker inte propsa nån här... dom som ja tycker gör grymma beats vet redan det :)

däremot måste jag dock påstå att Memo e grymt underskattad. killen e juh musikaliskt så de skriker om det :)
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!-
"Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."

2005-11-05 15:36
Label & coolhomo, torgny för den delen också;

att ingen het rappare kickat på Word´s beats, tar jag som en personlig förolämpning, då vår netplay har laddats ner av tusentals personer Sverige runt. Sen att avundsjukan slår in, det är en annan femma; men att avfärda mig som "ingen het rappare", det tar jag som en pik, även om ni inte ens nämnde mig. St-One, Choys, ringin any bells? Lev inte i er inskränkta värld, snubben gör neck-breaker beats. Sen om ni känner för att utmana mig; jag är här. Jag är på internet, visst, men det är för att ingen köper skivor här i Sverige; jag finns på gatan, jag är överallt. Testa mig.

2005-11-05 16:19
oo_bee P19 - Du menar om man hänger på whoa?
who the fuck is choy

st-one däremot is my big homie
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013

2005-11-05 16:54
Jag skiter i om de gör BÄTTRE grejer, jag är bara trött på att folk går in i diskussioner med begränsade kunskaper om hip hopen i Sverige och vilka som gör vad & ger oss åsikter som de känner är rätt.

2005-11-05 17:21
Skoob Wooord, håller med dig fullt ut!!!

men vi är ju bara rappare dock, och alla rappar har ju har dålig smak som coolhomo själv uttryckte det..

2005-11-05 17:42
Problemet är att folk inte inser att svensk hip hop frodas just på internet, eftersom alla kuksugare, små hiphop riddare, inte köper plattor. Vart jag än tittar i forum, så ser jag mitt namn, Word-Rec, jag ser St-One, kS, Choys, Allyawan. Vad tror ni egentligen, att vi inte rappar i verkliga livet; att vi är dataprogram, som bara finns på internet? Möt mig mannen, kom se mig ge allt jag har för den här skiten på scen, kom se mig få andnöd för att jag vill få ut min musik, mina ord. Sen kan vi snacka om "whoa-rappare". Hata inte de som lyckas pusha över 5000 nerladdningar av sin platta. Hata inte de som försöker iallafall, som utnyttjar ALLA möjliga medel, för att släppa sin musik. Internet är en idyllisk plats att försöka skaffa ett namn för sig själv. Det funkade för mig. Om ni slutar suga kuk, så kanske det går för er, för det är inte många här som vet vem coolhomo är t.ex., men halva inläggen härinne proppsar Word-Rec. Kom se mig.

2005-11-05 17:56
måste gå över gränsen nu fan SCOTT STORCH FÅR MIN RÖST :P:P

men på whoa hmm kan vara word-rec :D ;)

2005-11-05 18:47
yesia och pjer. 2 fett sköna. spec pjer
Nakna träd kastar fåglar åt helvete

2005-11-06 00:28
Skoob P21, vill du ha lite vin till ditt gnäll?

"att ingen het rappare kickat på Word´s beats, tar jag som en personlig förolämpning"

ok bra då vet vi, dom som skrev det kanske tycker du är keff tänkt på det?

men keep struggling warrior!

2005-11-06 00:36
EL Sheriffo, Sekken Thautz Mig Själv, Legenden, Sixten, Jonathan James, Maestro Minded Seb 1, Slow B

Ni andra kommer efter! eller ni är längre än planerat :D

Keep stackin chips boss!

2005-11-06 01:08
JakobONE & word-rec
yah! uppsala

2005-11-06 01:11
Exorsixten P19

Det får de gärna göra, men då ska de inte smyga med det. Säg mitt namn. Jag tar sånt, inga problem, men jag antar också utmaningar. Personligen så tycker jag gnället kommer från andra sidan; folk vill också skina, så de försöker de hoppa på den som har ett namn härinne.

2005-11-06 01:23
Skoob P21

Problemet är att folk inte inser att svensk hip hop frodas just på internet, eftersom alla kuksugare, små hiphop riddare, inte köper plattor. Vart jag än tittar i forum, så ser jag mitt namn, Word-Rec, jag ser St-One, kS, Choys, Allyawan. Vad tror ni egentligen, att vi inte rappar i verkliga livet; att vi är dataprogram, som bara finns på internet? Möt mig mannen, kom se mig ge allt jag har för den här skiten på scen, kom se mig få andnöd för att jag vill få ut min musik, mina ord. Sen kan vi snacka om "whoa-rappare". Hata inte de som lyckas pusha över 5000 nerladdningar av sin platta. Hata inte de som försöker iallafall, som utnyttjar ALLA möjliga medel, för att släppa sin musik. Internet är en idyllisk plats att försöka skaffa ett namn för sig själv. Det funkade för mig. Om ni slutar suga kuk, så kanske det går för er , för det är inte många här som vet vem coolhomo är t.ex., men halva inläggen härinne proppsar Word-Rec. Kom se mig.

Så du har sugit kuk en gång i tiden?
One Love!

2005-11-06 02:13
Nej nej, ni suger kuk när ni försöker vara så mycket bättre och allvetande. När ni bara generaliserar. Jag har alltid kämpat på egen hand, alltid sett till att hamna i situationer där det gynnar mig, och alla de som är med mig.

2005-11-06 02:45
oo_bee: Nej tyvär så har jag inget bättre för mig, inte just nu iaf inte då jag skrev den heller.
One Love!

2005-11-06 03:31
Skitzophrenic!
Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se

2005-11-06 12:14
label69

jag bor inte i GBG, jag bor längre norrut. Att väldigt många har problem med att höra vad jag säger på plattan, vad jag försöker förmedla, är inte mitt problem. Jag säger inte ett ord om något som jag inte gjort, eller skulle göra. Jag kommer från en situation som gör det möjligt för mig att prata om just det jag pratar om. Att släppa en skiva för försäljning, det är inget jag har planer på just nu, 2006 kan hända. Att den inte kommer sälja mycket, är nästan väntat; vi bor i Sverige. The land of the downloads.

2005-11-06 12:21
Haha herregud va stora ord från en så överhypad whoarappare

2005-11-06 12:45
Överhypad eller inte, jag gör det jag gör. Sen att alla ska klaga på whoa; sluta hänga här helt enkelt.

2005-11-06 14:01
stay on topic nu....

de e ingen vits i att tjafsa i detta ämne när ingen ändå gör fetare beats än jag!

2005-11-06 14:22
va e detta här inne...

avundsjuka?

jag fattar inte hatet riktat mot vissa personer,

what the fuck is the deal ?

ja vill inte försvara nån som inte kan försvara sig själv vilket han kan, men Vadå ÖVER hypad? E de nån som hypat honom e de ju hans 'fans'.. Sen när har han hypat sig själv?
Snackar alltså om skoob.

Sen e de helt ok att inte gilla han som mc! Men thats that! Smaksak!

Men comon yall.... Va e detta alltså
Moderator

2005-11-06 14:38
Son of allecz du är redan ute enligt mina ögon för de du gjorde på festen var asså aa vet inte va ja ska säga.. :(

2005-11-06 14:39
AEAP, du vet ju bara inte vad överhypead betyder.

2005-11-06 14:39
icetail:

say what?

enlighten us! skvaller? :)
Moderator

2005-11-06 14:42
Ska ja verkligen säga va han gjorde ?? nee fan de e taskigt..

2005-11-06 14:59
haha, säg nu för fan, nu kan du inte hålla folk på halster! Do tell!

2005-11-06 15:16
komigen nu!!

sitter här som en kärring som väntar på nästa se o hör fan.
:P

2005-11-06 16:18
Allvarligt Ice försök inte va lustig... ni andra kan juh fråga Feffe här på whoa om vem det egentligen var som gjorde bort sej på festen i helgen....

Ice:

Asså ja förstår fan inte hur du kunde... även fast ja inte känner dej så skäms jag för dej.

Sara e fan helt förstörd nu...