I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-03-13 17:42

Problem i FL 4.2

Shu, proddar i FL, har alltid proddat i FL... nu under de senaste 5 månaderna har det hänt när jag ska starta upp ett projekt att det kommer en liten grå ruta där det står något i stil med "An error ..... while opening file" och sen att någon fil eller dylikt kan vara skadat.

Saken är den att dom första 15 ggr startade jag om FL, 10 gånger senare startade jag om datorn och 5 gånger senare installerade jag om FL på nytt. Men nu i helgen (just när jag satt där och pillade på ett superduperbeat) så hackade det till (som vanligt) så jag startade om FL, fick upp den gråa rutan, whaat, startade om datorn, fick upp den gråa rutan, whaat, stängde av datorn, satte på en dag senare (idag) och rutan är kvar och projektet kan ej öppnas.

Nu till frågan; finns det någon som gått igenom samma skit som vet HUR jag ska kunna öppna projektet? jag blev så jävla nöjd med skiten så jag känner att jag måste få upp det jävla projektet på något sätt :(

Puss och tacksam för svar.

Mr. P