I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

engelskspråkig mc söker beats/producent

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2006-07-09 18:04

engelskspråkig mc söker beats/producent

tja!
har rappat ett bra tag, skulle kunna skriva en massa men det är bättre om ni lyssnar på lite material(nytt och gammalt)
här
vad tycks? söker beats eller kanske t.o.m. en producent... e i stockholm. simma lugnt!

All in agreement, say tru dat... ?

2006-07-10 06:32
yao hyao,,inte många som kör på eng har jag märkt..du o kanske 20till här på whoa..inte ens de..lust o kicka nåt? adda min msn som står på min sida..
//Dj_Leon\\

2006-07-10 17:18
Heffi:
jag är nog fan inte ens en rappare... men jag bryr mig inte så mycket.

2006-07-10 19:29
skulle va kul o höra nåt i bättre kvalitet...
känns riktigt risigt nu men de låter som du har potential :)
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!-
"Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."

2006-07-11 00:29
Du är helt klart skillad.
Vet inte om jag orkar göra beats nu på sommarn,
det har blivit mer som en vinterhobby =P
Jag pallar inte ha ett citat här.

2006-07-11 00:42
ladda ner skiten, det låter nog bättre då. hyffsad kvalité på dont pay och do ya thang versen i alla fall.

alla som är intresserade: skicka meddelande här eller adda på msn [email protected] så kan vi snacka mer.

det finns fler låtar att tillgå, myspace tillåter ju bara fyra...

peace!

2006-07-12 00:42
haha, ja blev fan överraskad - min polare har proddat beatet till "Don´t Pay". Soft..
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2006-07-21 15:08
Jag säljer beats.

www.myspace.com
Jag säljer beats.