I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker någon som kan prodda beats som...

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2006-08-08 22:11

Söker någon som kan prodda beats som...

Allvarligt talat, 90% av alla beats här på Whoa är beats som man ska skjuta sig till.. deprimerande skit.. om det finns någon som är intresserad av att göra lite gladare, svängigare beats som man kan göra något festligare låt på.. så hör av er..

Vi kan skicka mp3or om ni vill höra skills osv..

Jävligt nice om en av alla deprimerande beatmakers vill kasta snaran och byta spår..

Pezay

MokN

2006-08-10 20:58
2 - Om du vill ha beats...
Lägg då upp en audio som du har gjort så att folk kan få höra om du är värd att få ta del av deras alster. Om du inte gör det så kommer inlägget tas bort eftersom det ändå inte kommer leda nån vart. Nämn också om du är villig att betala för beatet och i sånt fall ungefär vilka summor du tänkt dig.

OBS: Dessa regler kommer det att köras stenhårt på nu när jag till och med lägger en stickey OBS

Mvh Auro
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol

2006-08-12 14:54
Äntligen nån som vill ha lite gladare beats, jag har en del såna, adda mig på [email protected] om du vill höra.

2006-08-12 18:24
2 - Om du vill ha beats...
Lägg då upp en audio som du har gjort så att folk kan få höra om du är värd att få ta del av deras alster. Om du inte gör det så kommer inlägget tas bort eftersom det ändå inte kommer leda nån vart. Nämn också om du är villig att betala för beatet och i sånt fall ungefär vilka summor du tänkt dig.

OBS: Dessa regler kommer det att köras stenhårt på nu när jag till och med lägger en stickey OBS

Mvh Auro

Jag har lagt upp audio.. men om du inte heter Mangemannen eller är riktigt jävla kass så vägrar ju folk lägga en comment.. har fler än 700 downloads.. och ca~30 comments.. Tråden med Audio heter MokN - Står för musiken, sök så hittar du ^^

Men visst, jag länkar det här också då..

www.micze.net
MokN

2006-08-13 17:37
Fast om du klickar på länken jag addat så kan du få en audio.. testa.. -.-
MokN

2006-08-13 18:58
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>