I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Cubase SX vs. Adobe Audition 1.5?

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2007-03-14 12:17

Cubase SX vs. Adobe Audition 1.5?

Har säkert funnits 100 sånna här trådar förr, men jag har sökt och inte hittat någon om just skillnaden mellan dessa 2 program, bara mellan andra program.

Är Cubase Sx bättre än Adobe Audition 1.5? Jag har använt adobe sen lång tid tillbaka, alltid tyckt programet är hemtrevligt & enkelt!

Men frågan är, har cubase bättre inspelningsportar eller hur man ska uttrycka det? Blir det bättre ljud i det man spelar in? Är det bättre effekter i Cubase? eller allting precis likadant som Adobe bara att det är en snyggare design?

Jag skulle gärna vilja veta, för om Cubase är mycket bättre så kommer jag nog självklart gå över till att börja använda det istället.

Jag vill gärna ha svar från folk som kan, inte från några småungar som använt Cubase 3 gånger med datormicken. No hate, men detta är jag stenhårt seriös med att få ett riktigt svar på, för jag har undrat länge!

Tack på förhand whoa.

Vad vore internet utan porr grabbar?