I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-03-21 13:56

Söker accapellas

söker 2 accapellas, 

Acapella 1: ska vara lite kaxig 16bar x 2 verse ref 4 eller 8 bars.. spelar inte så stor roll, inte så seriöst, kan klippa lite, behöver till ett skolarbete..

accapella 2: kan låta lite lite småsorgligt o rätt lugn, behöver inte nödvändigtvis vara sorglig eller nått men gärna om det funkar! samma upplägg eller liknande.. 

är inte så petig på accapellasna, kan vara kända okända eller behöver inte stämma med uppläggen, kan loopa o klippa bara!

länka gärna! tack!

//lillen

peace

Okej!

2007-03-21 19:54
nee, ska bara lägga lite röst på ett par beats jag gjort nyligen ingen remix eller nått..

har så dåligt med acapellas, så tänkte om någon hade några att dela med sig av, har rätt dåligt med nedladdningsprogram o sånt, brukar aldrig använda andras låtar/röster mm.. så vet inte vart jag ska leta
Okej!<br>

2007-03-22 00:36
okej, förstår vad du menar, men behöver naturligtvis inte använda olagliga, kanske är någon som sitter på nån skjysst acapella dom gjort själva eller något, behöver dom bara för att lägga på så man kan höra hur det skulle kunna låta när någon kört på den..

beatsen har jag redan gett bort, men killenhar inte spelat in nått på dom ännu, och behöver röst på dom innan nästa vecka..

tack för tipsen

letar vidare

btw, Behöver bara en acapella  nu, eftersomjag fixxat en redan, så det är acapella 1 jag behöver nu!

tack!
Okej!<br>

2007-03-22 00:40
finns ett brittiskt acapellaforum..

2007-03-22 02:21
http://www.acapellas4u.co.uk/

2007-03-22 07:56
Måste vara medlem i 10 dagar för att ladda ner där. Dra hem en här istället: Pjupp.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-23 00:29
okej, tack så mycket för hjälpen! har fixxat båda nu :D
Okej!<br>