Gehör när man spelar in i adobeaudition 3.0(höra sig själv)

Vår Hiphop - Producenter & DJs

Gehör när man spelar in i adobeaudition 3.0(höra sig själv)

Tja skulle kolla om någon snubbe vet hur man fixar så man hör sig själv sammtidigt när man spelar inn. Det är så att jag har en mixer som heter Alto s6 och man kan trycka in en av knapparna så man hör sig själv men när man reccar över beat så spelas beatet inn med accapellan:S.Om någon kunde hjälpa mig så skulle jag vara ytterst tacksam.Mvh Emil MK

punkternas punkt...
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Längst ner i Multitrack rutan där du ställer in tempo osv så kan du ställa in om lyssningen ska vara "External" eller "Audition Mix". Ta Audition Mix så ska det fungera annars har du nog kopplat något fel.
Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se
jag chansar på att du trycker in fel knapp eller har kopplat knasigt.

Hur har du kopplat mellan mixer och ljudkort?

tack så mycket nu hör jag mig själv i lurarna men det jag säger hammnar liksom lite efter hmm hur fixar man detta?
punkternas punkt...
Antingen kopplar du rätt på mixern eller så går du in i programmets ljudkortsinställningar och sänker audio buffer size/latency.

tja vet nån vart man hittar "Audition Mix" i cool edit pro 2.1? skulle vara tacksam för hjälp...
punkternas punkt...