I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker DJ för seriösa projekt ( new york )

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2008-05-04 23:55

Söker DJ för seriösa projekt ( new york )


zup...


jag söker en DJ som kan tänkas sig att vara delaktig på ett flertal beats framöver i form av att lägga cuts för refränger, intro, bryggor osv i beats jag kommer prodda...

Jag bor för närvarande i new york området sen ett halvår tillbaka, och har lite tankar på att försöka hooka upp med lokala rappare här för att skapa genuin hiphop tillsammans. Ibland går man på hiphop shows osv och där tänker jag också försöka få folk att höra mina grejer ( så väl kända rappare som lokala ). Innan detta behöver jag en fet beat bank dock, som jag ska börja bygga upp... jag har proddat mycket beats förr i tiden, efter några års break har jag nu tatt upp det hela igen....

Så det som behövs är en DJ som kan ta emot en låt, lägga cuts efter önskemål, och skicka tillbaka helt enkelt...

Vill du få ut dina skillz, och förhoppningsvis få stå bakom låtar som kommer bli riktigt bra, så adda min msn cleanest_mc@hot....

Första beatet är på gång, och jag kan skicka sample så du kan se om du känner vibben..


shuuup ///


(ps. ber att f

House is hiphop on fast forward ..