I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2008-05-11 18:50

Dubb spår

hej, jobbat en del med mixning för att få de att fungera bättre och även läram ig det vill inte göra som många och ge det till någon som kan utan jag vill göra de själv :)

de har varit mycket snack om dubbspår när man läser och skaffar kunskaper och jag antar att jag fattat vad de ärm en om någon vill förklara närmare inebörden hur man bör andända de osv skulle jag bli glad så jag säkert fattat hur de fungerar så ja inte sitter och gör fel.

tänkte lägga upp intro låten till vårt mixtape som inte är helt 100% klart men tänkte be om hjälp för de finns många duktiga här inne.

ni kan säkert själva höra vad jag borde göra med mixningen så lyssna gärna och ge mig förlsag på hur jag kan göra de bättre :)

har dock ettt problem som ni lär märka och de är att jai nte får så vissa ord förstärks på rätt sätt.


iaf här är länken ge mig gärna råd och förslag, använder adobe audition 3 då det är programet jag gillar bäst.

intro låten

mvh joniz

Organism 12 Sveriges genom tidernas bästa rappare hade alltid haters i trådarna, så jag räknar inte med att alla älskar min skit heller.