I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Universitet / ky-utbildning närliggande göteborg?

Vår Hiphop - Producenter & DJs

Sångare

2010-01-01 07:21

Universitet / ky-utbildning närliggande göteborg?

Som rubriken säger, söker en musikutbildning som helst ska ligga nära eller i göteborg. Helst hiphop / rnb inriktat, typ sång och producent. Vill ju gå B.R.A men såg att dom inte tar in ansökningar för ht 2010. Tips någon?

Peace

2010-01-01 12:49
Tycker sånna utbildningar låter meningslösa.
Gå en musik/ljudutbildning och använd det du lär dig till den musik du vill göra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sångare

2010-01-01 18:18
Isåfall, vet du någon vettig Bikarbonat? vill gå en producent/ljudteknik typ :)

2010-01-01 22:51
Det finns ju en KY i göteborg, en polare som gick. Minns inte vad den heter, men något med ljudteknik skulle jag tro hehe. Har en kompis som gick den som bor där. Ska finnas någon mer där nere också.

Annars finns det ju en del andra utspridda i sverige. Stockholm, här i Falun med.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sångare

2010-01-02 07:50
Tror du att du kan fråga din polare om lite mer info? :)

2010-01-02 12:27
Hittade utbildningen han gick.
Länk till http://www.kyakademien.se

Så kan du ju läsa lite mer och se. Annars kan du ju kanske fråga honom om hur utbildningen var, Askin på whoa eller myspace.
Sångare

2010-01-03 03:18
HAHA! ASKIN JAG KÄNNER HAN ELLER .. ja känner inte men vi snackade som fan förut :D

Producent

2010-01-03 14:53
Nästan varenda folkhögskola har en ljudteknik utbildning; bollnäs, karlskoga, haparanda...
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Sångare

2010-01-04 00:54
Aah, men man vill ju ändå gå något som verkar vettigt liksom.. undrar bara om det är mycket produktion och så på den i göteborg, får la skriva till askin!