I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

SellMoreBeats fick mig verkligen att öppna ögonen.

Vår Hiphop - Producenter & DJs

   

2010-02-19 21:34

SellMoreBeats fick mig verkligen att öppna ögonen.

Det här kanske verkar som en annons, om så är fallet så är jag ledsen över det. Det här handlar mer om en recension och ett vittnesmål från min sida hur SellMoreBeats kan hjälpa dig att lära dig mer om marknadsföring av dina beats. Det här är information som jag klassar som en diamantgruva. Jag har verkligen fått öppna ögonen på vidaste gavel av att studera det här materialet.

Grundkursen kostar $25 för ett år (ca 190 Kr), och den täcker 30 video filmer med olika inriktning om det mest grundläggande i marknadsföring. Du får lära dig hur du sätter upp en effektiv hemsida inriktad på dina beats. Han lär även ut hur du kan skapa ett kund register på ett smidigt sätt. Du får även veta hur du hittar en billig domän samt hur du kan skapa en sida med innehåll bara för betalande medlemmar.

Därtill så finns det en avancerad kurs som kostar lika mycket och har ytterligare 30 video filmer med mer avancerade tips och tricks för att ytterligare stärka din marknadsföring. T.ex. så lär du dig hur du marknadsför dina beats emot facebook, youtube, hur du släpper nya press releaser, ökar trafiken till din hemsida med mera.

Som en bonus kan du lyssna på hela ljudbokstrilogin Legal Hustling som lär dig tips och tricks för att tjäna mer pengar. Den bok trilogin är väldigt pedagogiskt upplagd med illustrativa exempel samt fet musik i bakgrunden.

Jag har spenderat 400 Kr på de två kurserna, och ska inom kort även köpa Legal Hustling för nånstans 150 Kr. Om ni är intresserade av att lära er mer så ger sidan ut en 40 minuter lång video med olika tips och tricks.

Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)