DJM2000, ny Pioneer mixer.

Vår Hiphop - Producenter & DJs

DJM2000, ny Pioneer mixer.

Jag blir helt yr. Jag tycker redan att DJM800 har för mycket knappar.

MER INFO HÄR

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Producent

2010-03-10 17:41
frågan e väl om man någonsin kommer ha anvädning av alla knappar??
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
I samband med fyra CDJ2000 kan jag nog tänka mig att house(och andra effektutunga genrer)-DJs kommer ha det.

over kill varför inte bara köra en stabil ecler
www.myspace.com/magistern cheack out my beats
Jag är inte heller väldigt förtjust i all ny teknik inom djing. I mitt tycke krävs det inte en massa effekter och dylikt för att kunna mixa bra. Personligen satsar jag mer på hållbarhet och stabilitet i utrustningen jag köper.
Still in the bridge
jag sitter på en Korg KM402 och dom enda effekterna jag använder är high och low-pass.

Personligen så skulle jag gärna se valfri A&H-mixer som klubbstandard, mycket trevligare reglar än Pioneers grejer. Inte för att jag ogillar att använda dom eller så.

denna är väl framför allt, framtagen för dem som jobbar med en 4 spelare, och just mycket effekter och dylikt, säkert en trevlig sak för det ändamålet,

vet inte riktigt vad menningen var med kommentaren, kör en stabil ecler, nog för att dem är helt okej mixers, men det är ju två helt olika målgrupper, maskinerna riktar in sig på.

vill du ha en stabil mixer, köp en rane ttm-56, är mycket nöjd med den, och sysslar oavkortat med scratch.

men inte att förglömma, olika produkter utvecklas för olika målgrupper.

tycker dock att det är ba av louder att publicera lite Dj nyheter i forumet, så man ser vad som händer i världen, scratch utvecklingen är väll kanske inte riktigt lika framträdande, om man skall uttrycka sig så.
DJ Dale!*
Sorry för att jag uppar.
Men den har väl inte för mycket knappar? o.O

Lite mer valmöjligheter bara, och det har väl någon aldrig sagt nej till?
Producerat material till minst högsta nivå
Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt
ser riktigt nice ut..
hoppas man får spela på en snart o se vad den går för.

hoppas dom har tagit efter eclers eller allen&heaths rattar o gjort dom stora o mjuka.
vad en mixer bör ha är 2 linefaders, xfader och xfader curve. resten är bara överflödig
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
Nu har inte jag kunnat kolla igenom videon och kan därför inte avgöra nyhetsvärdet. Men om Rick håller i det så brukar det vara matnyttigt.