Line 6 ux2 Problem

Vår Hiphop - Producenter & DJs

Line 6 ux2 Problem

Shuuu har knas med med ux2. har installerat allt rätt osv, men sen när jag ska fixa ljudet i ljudinställningarna alltså, välja vart ifrån ljudet ska användas, säger den att jag gå till kontrollpanelen och klicka på skrivare och annan maskinvara och därefter lägga till en ny maskin vara men hittar inte det nånstans...? alltså, jag får inget ljud in ifrån micken. men jag får ljud ut i hörlurar, dock ett skrapande ljud nångång ibland som uppstår en millisekund...
nån idé?

Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
din beskrivning var lite skev, men antar att det du försöker säga är att du vill ändra stadard-ljudin till ditt ljudkort? usbljudkort skall göra det automatiskt, lägga sig som kommunikationsenhet eller w/e. men vad använder du för OS? i windows 7/vista högerklickar du nere på högtalaren och väljer "inpelningsenheter" och väljer därefter ditt usb-ljudkort som "standardenhet".
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
Min dumhet, va lite sliten där på morgonkvisten. va bara lite bränd att jag inte fattade en simpel grej hahaha...jag hade inte ställt in vilket ljudkort som skulle användas och ställt in vart ljudet från micken skulle komma ifrån
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
eller kan det vara så enkelt att du bara inte valt ljudkortet/micens port som ingång i inspelningsprogrammet?
haha alrajt, skönt att det löste sig, jag postade det ovan innan jag såg att du löst det. hejs!
Tack skaru ha för at du kikade inte! BLESS man!!