I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mixning för 150 kr

Vår Hiphop - Samarbeten

2008-08-12 22:13

Mixning för 150 kr

yoo mixning för dom som vill ha sin låt mixad 150 kr bara hojta illr lägg till mig på msn [email protected]

(Inlägget ändrat av Oracle som flyttade till Samarbeten 2008-09-03 16:52:41)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-12 23:46
Lägg upp material du mixat kanske?
mhm

2008-08-13 12:22
skipp x2 kan man göra men jag gör inte så utan jag skickar låten färdig mixad sen får du bedömma om du tycker det låter bra illr dåligt bra!!! vill du nåt angående mixning så lägg till mig sen illr stå över =) jag gör det mst för att hjälpa andra och tjena en liten hacka inget är gratis mvh gabbe inte i min värld.pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-13 14:33
Men du kanske ska motivera folk att skicka saker till dig. Till exempel visa att du är duktig och att det är värt att skicka saker.

2008-08-13 15:08
eller hur lägg up en speedyshare länk med en låt du mixat.
isånnafall kan det finnas stort intresse från mig om du är bra vill säga,

2008-08-13 20:36
sho, mixning för 100 kr.

www.myspace.com/marcuslarsson

2008-08-13 21:26
sho, mixning för 100 kr.

Lita på Toppen!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2008-08-13 21:47
Jävligt dålig marknadsföring haha..
Fucka ur!

2008-08-13 22:06
Gabbe mc har mixat en låt till mig. Blev grymt nöjd med resultatet !
You don't know what you got, until you lose it.

2008-08-13 22:21
jag mixar för 50 kr. :D
mhm

2008-08-13 22:40
ok men jag hehehe ger bara en chill deal adda mig så ska jag skicka åt er [email protected] bra linder-16 bra att du blev nöjd =)

2008-08-13 23:10
Lägg upp nått du mixat så att folk kan få höra så vet dom vilken "nivå" du ligger på när det gäller mixning.. Tror dom flesta vill höra nått från dig innan dom skickar sin inspelade låt till dig för mixning.. Ger dig bara ett tipps som vissa andra också skrev mannen.. Till ni som skrev. "jag mixar för 100 kr" "Jag mixar för 50kr" Gör eran egen tråd om de då och lägg upp nått ni mixat i den.. Ni behöver ju inte komma in i denna tråd och och säga de när den här grabben vill visa vad han går för och tjäna sina 150 kr per mixad låt..

2008-08-13 23:40
ok jag slänger upp en grej jag mixat den här låten gjorde jag på en akustisk guitar men ovanligt kör jag sällan den typ av musik mest hiphop men den här har länk till wait

här Länk till http://demolatar.musikplatsen.se/index.php?ss=gabbe%20mc&f=0&l=35&so=track

2008-08-14 03:35
Lämna whoa o flytta till någon annan del av köping :D
hatar forumsignaturer..

http://twitter.com/ARSVXO
Redaktionen

2008-08-14 09:18
ROUL..
Det är väl bra att droppa det i samma tråd.. så slipper vi gå vilse bland alla inlägg..
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com
http://www.danielmeyer.se

2008-08-14 18:08
ja du lilla grabben phillae som vill vara amerikansk rapper och falsk delar ut sin myyyyspace du gömmer dig bakom en mask shiit man ser ju typ snor fläckarna igenom den blir det inte varmt igenom där det är ju sommar ärma fortfarande illr ja juste du gömmer tonårsfinnarna runt munnen å andra sidan inget fel med det men tobbe döljer ingen ting du kanske är från storsaden växsjö men vilket jag vet är det en liten håla me som köping och heeey back till ämnet tobbe är faan fetare tyngre och rappar säket bättre än dig me och du luktar säkert kiss me som en fjortis för tobbe är man och dricker kaffe och är sig faan själv ända upp i dagen pz. hojta den som ska ha en mixning del jag har fått napp på det jag ville men gör dt mest för andras skull och givetvis min me inget kommer gratis i min värld.

2008-08-14 18:11
och ni andra som skriver var lite mogna sen och skriv om ämnet i tråden inte smutsa ner den som små grabbarna gör sorry för stavningen har knappar på burken som är glapp see yaa
Redaktionen

2008-08-14 20:16
haha.. gabbe.. du e bra mogen du också..

2008-08-14 20:34
ja men det är ju det whoa lever på dubbel moral visar bara att man kan säga en sak och visa en annan helt ok för mig. men han döljer faktiskt sig bakom en rutten mask och rent mikroskopiskt så har hans nsor i hela fejjan med det där utlåtandet han la som man bäddar får man ligga tack för mig.

2008-08-14 20:35
MEN VA FAN JA MIXAR GRATIS !! :P

2008-08-14 22:47
särskrivningarna flödar ^^
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2008-08-15 11:33
ja du lilla grabben phillae som vill vara amerikansk rapper och falsk delar ut sin myyyyspace du gömmer dig bakom en mask shiit man ser ju typ snor fläckarna igenom den blir det inte varmt igenom där det är ju sommar ärma fortfarande illr ja juste du gömmer tonårsfinnarna runt munnen å andra sidan inget fel med det men tobbe döljer ingen ting du kanske är från storsaden växsjö men vilket jag vet är det en liten håla me som köping och heeey back till ämnet tobbe är faan fetare tyngre och rappar säket bättre än dig me och du luktar säkert kiss me som en fjortis för tobbe är man och dricker kaffe och är sig faan själv ända upp i dagen pz. hojta den som ska ha en mixning del jag har fått napp på det jag ville men gör dt mest för andras skull och givetvis min me inget kommer gratis i min värld.

Blev andfådd bara av att försöka läsa det där. Herrejistanes.

2008-08-15 12:11
Eller hur dynamo..

Jadu Gabbe_MC eller ska jag kalla dig "Gabbelito".. är du spansk eller bara otroligt ful?

Haha kan vara sant att min bild inte är särskilt fräsch, man brukar inte vara fräsch när man åker till usa o hälsar på släkten, åker skidor mitt inatten och tar ett kort.. Har ju hellre min bild än gömmer mig som du bakom en ful jävla bild gjord i paint.

Ska vi behöva ta detta i en audiobattle eller? Är pissed off på alla horer som inte kan stava och som tror att någon idiot vill köpa en mixning för 150 kr haha, köper hellre din morsa för hon är billigare... Hejd
hatar forumsignaturer..

Redaktionen

2008-08-15 12:20
OOOoouuuhhh...

fight, fight, fight!!!

2008-08-15 13:47
lllleeeeeeeeetttttssss geeeeeeeettt reeeeeeeeeeeeedy toooooooooo rummmmmmmmbleeee

in the bluuuuue cooooorner weeeeee gooot phiiiiiiiiilaaaeeeeeeeee

in the red corner weeeee gooot gabbe_mcccccccc
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2008-08-15 15:13
Vill bara upplyssa folket härinne att det här är en bra deal. Gabbe tar ju fan bara 150 spänn för hela jobbet. Plus att nu kan ni ju höra att det är kvälitet. Lyssna bara på demon:
Länk till http://demolatar.musikplatsen.se/index.php?ss=gabbe%20mc&f=0&l=35&so=track

De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner

2008-08-15 16:13
shuu homies fredish hahahaha thanks one love hahahah men philliedu ville verka häftig och du började ord fighten med att lämmna whoa och flytta till en annan del av köping men hey jag är från sthlm bara så du vet bott i köping i 6 år och stor trivs eftersom jag slipper macdonalds stanken och tidiga morgnar av snut sirener värre än min väckarklocka
så jag säger bara dynamo som hoppade in från ingenstans och bara vil vara med på ett hörn i leken och phillie jag ser inget fel i att ara spansk även om jag inte är det nu
men usa är som busch i ett rövhål hoppas ni sprängs i luften.

och fredish det sista jag avslutar med är one love för dina ord peace.

2008-08-15 16:51
yoo lägg ner skiten jag kommer ochså därifrån köping här är det soft phillie dynamo sluta lek och håll er till tråden onödigt anspela på köping och en annan del välkommen hit och hällsa på när ni vill om ni vill se våran softa stad gabbe mc är min homies 150 penn billigt
för den som inte kan mixa och vill ha en bra mix djävla tjafs känner jag gabbe mc rätt
så skiter han i och gör sin grej så släpp skiten illr forsätt smutsa ner tråden med era löjliga kommentarer hehe stört löjligt från allas sidor peace.
 G-Baby

2008-08-15 16:59
Allt jag gjorde var att kommentera det fantastiska inlägget. Lägger mig inte i sakfrågan.

2008-08-15 17:10
ok då är jag me men som det verkar på phillie så ger du honom energi typ en form av
tonårs grupp tryck at tro att du skrev för att backa honom det är nog vad han tror
jag sa öppnade en tråd från början om mixning den slutade i en annan del av köping whoa kritik tjafs om skidåkning och knulla din mamma och nedlåtande mot spanska nationaliteter
vilket är fet tråkigt men men jag försvarar mig mig bara men hade inte behövt det igentligen lite omoget av mig håller med men men forsätt tråden på ämnet ni bad mig lägga
upp en mix jag jgorde det mvh gabbe.

2008-08-15 17:13
Gabbe_mc: lugnt. Att Phillae fick för sig att jag gav honom stöd är hans problem.

Peace

2008-08-15 17:13
och phillie du är säkert skit duktig på rappa satsa på en riktigt skön låt istället för en onödig diss om detta det är ju lite små tanigt och löjligt
gör din grej och sorry för påhoppet om din mask
jag som sgat började inte ämnet om köping det var du
men jag släpper det nu skriver inget mer i den här tråden
om köping endast mixning och det jag la ut tråden för
mvh gabbe pz.

2008-08-15 20:49
LÄR DIG ANDVÄNDA ,.!?
Somethings never change

2008-08-16 01:48
word
Livets vägar kan föra dig vart som helst...

2008-08-16 02:36
Och skriv inte allt med fetstil och kursivt Hahaha jag får ont i ögonen av att läsa det.

2008-08-16 04:59
haha.. fan va kul.. ni tror ju helt seriöst på att jag tar dynamos kommentar som ett "stöd"..att han backade upp mig eller något.. ni är ju fan roliga.. men ska också lägga ner skiten nu.. använder extra många punkter.... så att du, Gabbe_MC, från köping.. kan lära dig, att precis som alla vi andra.. använda utropstecken, frågetecken, punkt och komma.

klart det blir en skön låt, ofta jag lägger ner studiotid på dig.. :D

puss grabbar, hare gött vaaaa, piss ut !
hatar forumsignaturer..

2008-08-16 05:03
Förresten så stavar George W Bush inte sitt efternamn med "sch".. Det borde du väl förfan veta.. fy skäms! Sen så inkluderade du mig i ditt lilla hat mot Usa genom att säga "ni".. jag har inget fucking greencard.. :D
hatar forumsignaturer..

2009-07-18 21:26
haha förstår inte varför det blir sån här stor konflikt för att en snubbe vid namn phillae är lite retarded?

kanske lite seg i tråden, men dock.. så är det fan värt det, gabbe mc mixar totalt grymt ..
de folket menade gabbe va från början du ba skulle hooka upp så dom får något smakprov av hur du mixar, och lyssnar på den där "demo" ngt sidan,

SJUKT GROV LÅT. förlåt att det är utanför tråden men ändå vem har hållt sig till tråden mest här nu egentligen? höhö

MIXNINGEN E GROOOOOV

/ Marius

2009-07-18 21:38
Slack

LÄR DIG ANDVÄNDA ,.!?

LÄR DIG STAVA

Jag tycker att det var relativt okej mixat, men å andra sidan, hur vet vi att låten inte låter likadant från början, som efter din "mixning"?

2009-07-19 02:02
omg.. om det ska va så mkt begärt så mixa själva istället och skit i denna tråden. antingen ger ni det ett försökt, skickar en accapella på 4 bars kanske eller fixar ngn omixad accapella från kändis på youtube lr ngt vad som sen får ni se ..palla så mkt, smakprovet finns så ni kan lyssna go for it

de är BRa erbjudande till folk without brains...

2009-07-19 12:17
Fan,lägg ner allt skit snack.
Jag tycker 150:- är ett helt ok pris!
Om man vill få bra kvalité på något som man lagt ner jobb på.
Ifall man inte själv sitter på skillsen att fixa sina acapellorna som man vill.
Gabbe kan mixa,det har ni mitt ord på!
One // Kalle
Kalliistudios©
2:avåningen

2009-07-22 23:54
Nice mixat Gabbe!
Ladda ner ALL IN 1 MIXTAPE:
www.leontinproductions.se