I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

IM kontakt register

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2008-09-06 04:15

IM kontakt register

Jag såg detta forum, och tänkte dra mitt strå till allt igenom växande stacken. Och mitt strå är, låt mig säga så här att kunna kontakta användare är väldigt viktigt. Så här är en tråd där ni kan skriva in era IM (instant message) kontakter ni har.

Viktigt: Skriv även in en bra beskrivning vad ni kan hjälpa till med. På det sättet så kan man söka i tråden efter det man är ute efter.

Så låt mig börja med mig själv:

Jag säljer kvalité beats till hyggliga priser, har jag känt er ett bra tag så är jag till och med prutbar. Jag kan mycket om hur man arrangerar musik så den låter bra. Kan mycket om mjukvarudelen av musik produktion. Är du ute efter mina gamla beats så kan jag hjälpa dig. Men kontakta inte mig om det enda du tänker göra är att tigga beats eller warez. Sådana kontakter bannar jag stenhårt från mitt MSN. Först en temporär ban därefter en permanent om det fortsätter.

Kontakta mig:

MSN: vstman AT live DOT se

Byt ut AT mot snabel A, och DOT mot en punkt så når ni mig. Skriver på det sättet för att få så lite spam som möjligt.



Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)