I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Finnes] Seriös projektstudio

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2008-09-07 22:32

[Finnes] Seriös projektstudio



Min studio står mest till förfogande för mitt och det andra bandet som spelar i replokalen, men lite då och då hyr vi ut den och våran kunskap till andra band och artister för att tjäna ihop till nya grejer.
Priset är 6000:-/projekt och då ingår inspelning/mixning/mastring. Under hela tiden kommer ni ha minst en producent/tekniker med er som kan komma med förslag och synpunkter och jobba för att få erat projekt så bra som möjligt.
Vi har möjlighet att spela in alla sorters musikstilar. Jag har lång erfarenhet av rap t ex så det är absolut inga problem. Det är bara att höra av er så kan jag berätta mer om vad vi har för erfarenhet och vad vi har att erbjuda.

En lista på lite av de grejerna som finns kan ni hitta på min presentation. Om ni går in på Producenter & DJs så har jag även en inspelningsblogg där jag uppdaterar om mitt bands skivinspelning. Är det något annat ni undrar över så är det som sagt va bara att höra av sig.

Mvh/Christofer Swahn

Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se