I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lonely producer looking | Ensam producent söker

Vår Hiphop - Samarbeten

2008-10-10 21:05

Lonely producer looking | Ensam producent söker

Like any kind of buisness you have to find new ways to expand, in my case I use the fine services of Whoa.nu to distibute my beats. But heres is the case. I dont have any rapper working with me so im only producing for the desktop, beacuse there is where all the beats are going and not moving. Whitout ever beeing used.

IF you think you have the skills, and think i have the skills enough to produce for you, feel free to put up some links to show me your rapping abilities. It doesnt matter what language you rap on, if you want more information or you just want to ask me something write in this thread.

Som alla slags företag/arbeten så måste man försöka hitta ett sätt att expandera, i mitt fall använder jag dom goda tjänsterna hos Whoa.nu till att distributera mina beats. Men här klämmer skon. Jag har ingen rappare som arbetar med mig så jag producerar för skrivbordet, ja, för det är där alla beats hamnar i slutändan utan att bli använda.

OM du tror att du har skickligheten, och tycker att jag är skicklig nog för att producera åt dig, lägg gärna upp några länkar där man får se dina rappar förmågor. Det spelar ingen roll vilket språk du rappar på, om du behöver mer information eller bara vill fråga något skriv i den här tråden

If you steel or reproduce the beats above you are violating the laws of Copyrigt

(Inlägget flyttat av Mabande 2008-10-10 22:36:59)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.