I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker rappare

Vår Hiphop - Samarbeten

2008-10-26 13:06

Söker rappare

Dina skills har inte så jätte stor betydelse då jag själv är nybörjare (gjort en låt) men tycker nog att jag är bättre än ganska många här på whoa ändå.

Länk till http://www.speedyshare.com/999230980.html

Där har ni låten :) bara att skriva här i tråden om ni är intresserade

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-26 13:51
den sög..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-26 13:56
det är första så.

2008-10-29 15:48
Den var inte dålig, men du har mixat den otroligt dåligt. Du har skön röst, men du borde försöka hålla den jämn och framförallt hög så att inte beatet och overdubsen inte överröstar den riktiga texten. Introt är för långt och jag tror du läspar. Tycker inte du ska fjanta dej utan försök vara seriös. Om du sänker beatet och höjer rösten och uttalar lite bättre skulle jag kunna tänka mig att lyssna på din musik.
Dricker så jag knappt kan se, och stapplar ner/För trappan och lovar mig själv att aldrig packa mer/Dagen efter börjar man att halsa rent/Man lever bara en gång, tacka Fan för det.
~Ismen~

2008-10-29 15:48
Glömde skriva att texten var riktigt bra.
Dricker så jag knappt kan se, och stapplar ner/För trappan och lovar mig själv att aldrig packa mer/Dagen efter börjar man att halsa rent/Man lever bara en gång, tacka Fan för det.
~Ismen~

2008-10-29 19:19
jag läspar inte. låten är inte mixad. :) Tack för kritik annars.