I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vinter/Jul Beat Sökes

Vår Hiphop - Samarbeten

2008-10-27 10:47

Vinter/Jul Beat Sökes

Tjena Whoa Joppe heter jag, Söker ett Jul eller Vinter beat till vår nya låt vi tänkte göra ja och 2 andra polare tänkte börja kicka lite seriösare nu när vi fått tillgång till en bra studio.

Säg till om ni har nått adda gärna min msn om ni har nåt : [email protected] eller min polares : [email protected].

Peace;)

(Inlägget ändrat av DoktorDöd 2008-10-27 16:24:17)

2008-10-27 11:55
Behöver ni en till? Hur många är ni som ska kicka redan?
Dricker så jag knappt kan se, och stapplar ner/För trappan och lovar mig själv att aldrig packa mer/Dagen efter börjar man att halsa rent/Man lever bara en gång, tacka Fan för det.
~Ismen~
Producent

2008-10-27 12:00
jag älskar människor som inte ens kan läsa i tråden^^ det står ju i huvudinlägget hur många dom är...

prova sök i producenter o djs istället, men var beredd på att hosta pengar, om du ej har schyssta skills.

2008-10-27 12:01
Tröttfel i hjärnan haha. Ska nog sova lite.
Dricker så jag knappt kan se, och stapplar ner/För trappan och lovar mig själv att aldrig packa mer/Dagen efter börjar man att halsa rent/Man lever bara en gång, tacka Fan för det.
~Ismen~

2008-10-27 14:12
Kan tilläggas att vi inte har all tid i världen på oss, ska kicka den live om några veckor i caféet, men måste recca den först, så man kan plugga in den riktigt och så =) Vet inte om vi har plats för fler, det är ju rätt liten scen i caféet och som rappare behöver lite space till sina gigs, feel me? =) Kanske en annan gång ;)
Vad säger man? livet är för kort, nu går vi och bajsar!
Rappare

2008-10-27 23:40
Under mina år i branschen har jag gjort två julbeats.

Rain - Deck the Halls
Rain - A Christmas Story

här finns de
facebook.com/idiomatisk - fan page

2008-10-28 21:49
Shysst fan Deck the Halls riktigt nice beat hoppas väl att vi får till nåt påde :D