Mass session på gång =)
Shuliluli. Tänkte skrapa ihop lite rappare till en mass - session. Om någon har lite hjälp med beat osv osv. så tacksam för det. Men som sagt över till der med mass session. Efter som jag int eär bäst på att mixxa. Så varför inte låta var o en mixa sitt shiit. För då hör man lättare vad man ska ge folk kritik för. Så har ju var o en gjort sitt. mixar en o samma person så kanske en person tex: jag mixar. Och då låter ju allting skit. mohaha. skämt o sido. Men jag är fett sugen på en mass session. så varför inte? jag har säkert något gammalt skumt beat som man kan slänga not skit på. Skriv lite i tråden. Om folk på Whoa är intresserade? Peace Dalish
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Coolt, det blir "När är den-den session" :)
Vad säger man? livet är för kort, nu går vi och bajsar!
Http://www.myspace.com/besononline
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Promotor
2009-03-07 16:15
Jag är på! Duvet hur jag låter! pz/Senick
Alla som är av intresse kan ju adda msn.
[email protected] Beat hålle rjag på att leta:)
www.myspace.com/Sagoztyle
Några inlägg här har låtit helt okey asså:D Riktigt nice. Adda msn
[email protected] Peace and Love
8 bars gissar jag? Jag är på;
Länk till http://www.myspace.com/jopperap Det är en polares myspace, inte min men jag är med på några låtar. Dels Kondomen (sist) och Sprutbajsdissen (först). Kan höra med Joppe så är nog han på också. Beror på deadlinen.
När är den-den!
Vad säger man? livet är för kort, nu går vi och bajsar!
music is something u do, style is something u've got!
Jag är på! adda msn:
[email protected] , har nämligen ingen hemsida elr nåt än :P
Btw, när är deadline ? , har inte tillgång till dator elr nåt förräns på tisdag så ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Promotor
2009-03-08 14:59
Deadline är inte framställt än... Det ska vara åtminstånde 11 rappare med i denna.. o vi vet inte vilka som är på än... För övrigt kan du ladda upp din låt på speedyshare.com och länka här.. krävs inte hemsida! pz
jag vill veta vilka som ska vara med ? ... beatet var niice iaf ... Holla´
http://www.myspace.com/toniangelo026
Vilka som kommer att vara med ännu vet vi ju inte. Efter som att alla har inte kommit in ännu. minst 11st är väl iallfall sagt. Och vi addar ingen via msn. Är ni sugna så är det ni som får ta tag i o adda.:P haha. Pözz dalish
Sen glömmde jag säga bara svenska(Y)
Hypnoz här igen, skrev på medecins whoa förut :) Gjorde en znap förut så ni kan ju kolla den;
Hypnoz znap När är den-den! :)
Hej
Komigen nu. Nu är det några till som måste komma in sen äre bara starta upp shitet. Peace<333
Promotor
2009-03-09 21:56
har du en lista, på vilka som är med än sålänge?
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
En lista på rappare som ställt upp och blivit deltagare än så länge =) Dalish Senick Änglalik Hedde NME Beson Sen är det ju massa som är intresserade. Men nu kan jag inte deras namn elle not. Men några här inne på tråden är med och dom vet att dom är med. Mvh Dalish
Sen så var det Emino
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Cool!:) Dulle, skickar du deadline och sånt i pm eller ska man ha koll i tråden?
Promotor
2009-03-10 13:43
Beson P18 håll koll i tråden :) blir för många att kontakta om man ska ge info 1 o 1
Sen glömmde jag säga bara svenska(Y) NME kickar eng? :s
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Smiley då ? :(
www.myspace.com/Sagoztyle
Promotor
2009-03-10 18:15
daliah, tycker dra ett streck vid sve/eng istället.. nme droppar bara engelska, och han är för fet för att utebli!! men dom som brukar köra svenska, ska ju självklart hålla sig till det!!
Jag vill ju hällst hålla mig till svenskan. men om NME är så mot villig så gåt han mer en gärna droppa engelska. men allihoppa topic: Skryt... Deadline håll högonen öppna i tråden. Peace
bara svenska undantag för NME!! Komigen träd fram rätt rappare nu då:) Inte så många platser kvar:)
Deadline. Nu är det alla som är med. Kommer ge ut en lista på vilka som kommer köra. Och där även i vilken ordning. Och ordningen är inte efter grymhet osv. Utan det är en placering ja bara gjorde. Så har inget med talang att göra. Alla som kör tycker jag har talang. Och det är bara därför dom änns är med i mass sessionen.