I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker bra Låt Skrivare!!!

Vår Hiphop - Samarbeten

2009-05-02 09:43

Söker bra Låt Skrivare!!!

letar efter någon som är bra på att skriva texter...

hör av er om ni är intreserade

2009-05-02 17:00
det står att du är en nybliven rappare men du försöker ditt bästa på din profil.. isåfall så tycker jag att du borde försöka skriva dina egna texter också.
HOJTA PÅ DIN HUMMER
Producent

2009-05-02 17:09
annars är det inte att försöka sitt bästa.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2009-05-02 20:49
skulle kunnat kirra text som du själv ska tycka är 100% om det kanske finns någon budget.

2009-05-02 21:06
Varför inte skriva dina egna låtar från dina egna tankar?
Jag trodde de va så de började, och trodde de var så det började med att folk säga "utan musik vore jag inget" eller vad kidsen brukar säga.

Du skapar ju dig själv, genom att skriva egna texter.

Dock är jag en jävel på skriva texter men tondöv så musikalisk är jag långt ifrån.
Men jag skriver texter från den jag är, och det borde du också testa på göra.

All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2009-05-02 21:10
Sen när har utvecklas och du har lärt dig att se vad du är bra på, vilken stil av hiphop som är din stil och vad som passar dig. Då kanske de finns någon vän som säger "du skulle du inte kunna göra en låt till denna text ajg har skrivit" Men det är en helt annan sak.

Du borde börja med dig själv, och lägga ner ALL din energi på dig och din musik och hitta de som passar dig.

Bara ett tips, jag håller inte på med musik eller nått men ge dig bara ett tips att hitta dig själv först och vad som passar dig innan du ger dig in i att be andra skriva låtar till dig. Då anstränger du dig inte, utan då "rappar" du bara andras texter, om du vill bli en bra rappare ska du göra det ifrån hjärtat, och där hittaru alltid nått som kan spegla dig själv och hitta något du kan skriva om..

2009-05-03 13:03
Klart man ska skriva sina egna texter , hur ska man annars kunna lära sig?
Evangeliet

2009-05-03 13:29
vi är bra

/ llcc (lazy & linnea coola crew)
music is something u do, style is something u've got!

2009-05-03 20:19
så meningslöst att bli någon slags musiker, om man inte ens tänker skriva texterna själv..

2009-05-03 21:08
Finns tusentals kända artister som har ghostwriters! Men dom betalar ju därefter och är duktiga!
Tycker du ska träna upp lyriken själv som i princip hela whoa gör?

Peace!
You don't know what you got, until you lose it.

2009-05-06 13:39
Finns tusentals kända artister som har ghostwriters! Men dom betalar ju därefter och är duktiga!

kända ja, men dom hade väl en grund där dom började själva som yngre? Det finns ingen människa som huxflux bara kan bli nått av att rappa nått en annan har skrivit.

komigen.

2009-05-06 14:41
kända ja, men dom hade väl en grund där dom började själva som yngre?

hehe nää inte Enrique Iglesias :]

2009-05-06 14:47
jamen big deal en snubbe hit och dit!..

fortfarande inte framgångsrika usa eller något annat coolt land ..
detta är för fan sverige, och ska man bli nått får man ta tag det i sina egna händer.

Hur jävla lat får man vara?

2009-05-06 15:13
Håller helt klart med dig LillJ.
Jag hoppas inte nån är så dum mot den här killen och skriver texter till han.
Låt han utveckla sig själv annars blir han aldrig musikalisk!

2009-05-06 19:10

Linnea nord har jju redan erbjudit sig..