I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

collab i norra sverige!

Vår Hiphop - Samarbeten

2009-06-05 23:33

collab i norra sverige!

shuu.. söker någon/några rappare för att recca en låt eller två! inget behöver vara jätte seriöst men det är bra om man har lite erfarenhet av att stå i en studio! ;)

skulle även vara kul att hitta någon för att köra lite battles på skoj... ;)

pz

en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??

2009-06-11 18:36
Nivå? Ska vi träffas i samma studio eller? Med tanke på att du skrev just norra Sverige ;)
Jag är bättre än de flesta, men sämre än de bästa.
Netplay ute snart.
Promotor

2009-06-11 18:37
bror, har du fixat ställe att recca nu?

2009-06-12 14:36
Hoodies P21: flerstavsrim, multi-lines etc etc! ;)
jo det är lättare så och se vart det leder... blir så dyrt att resa och sen har jag inte tillgång till studio hemma utan fixar hos en bekant!

optimistisk P20: japp 90% säkert att jag får vara där

2009-06-14 18:44
Annars kan man ju komma överrens om ett beat, recca en vers och sen skicka det över nätet.
Netplay ute snart.

2009-06-14 20:16
eller så är man ingen netcee
Blunted in stockholm

2009-06-16 19:56
Gussti är min personliga hatare om ni undrar.

Det är väl bättre att man kan sprida sin musik till en massa människor över nätet? Man måste inte träffa alla man hookar up med, man ska ju bara göra en låt. Det är inte början på en livslång relation eller nåt.
Netplay ute snart.

2009-06-16 20:32
Det i den andra tråden var inte riktat till dig, nej. :)

Man kan väl sprida sin musik till en massa människor över nätet oavsett om man träffat den man spelat in musiken med irl eller inte? dummaste jag hört. Det är väl jävligt mycket roligare att hooka med personen istället, uppenbarligen tycker iallafall TS det.
Blunted in stockholm

2009-06-28 15:36
förstår hur ni båda menar! vore jävligt nice att recca något bara spelar ingen roll om det är över nätet eller om man träffas... peace... p.s har inte tillgång till dator så ofta men svarar så fort jag kan!

2009-07-03 20:25
Bor i Hudiksvall jag

2009-07-11 22:02
själv befinner jag mig i östersund med omnejd so holla om ni är intresserade!