I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Två verser sökes av två olika rappare! (Inge kärlekssmörja)

Vår Hiphop - Samarbeten

Rappare

2009-06-29 01:46

Två verser sökes av två olika rappare! (Inge kärlekssmörja)

Jag håller på med en låt på ett beat från Mzungu, det är inte ett freebeat, jag lägger upp en länk med min vers nedanför. Jag tänkte att låten skulle handla om "Din grej"

Är du intresserad och anser att du håller min nivå eller bättre så skicka ett inlägg med din Myspace eller en länk för att visa vad du går för :D Så hör jag av mig direkt jag kollat.

Versen på låten

Min myspace

www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Rappare

2009-06-29 01:49
Btw, min text kommer här!

Jag rullar upp en fet, sedan rullar jag förbi. Jag frågar han bredvid om han kan langa bra skit.
Jag flyger över beatet som jag vore en ballong. Du parkerar tjockisröven på en as liten balkong.

Möt mig på stan och du ska springa för livet för jag springer efter dig och du kastar ditt weed sen.
Aina och jag är som två skilda saker, Jag tar från dom rika och behåller det själv.

Gangsterrapp idag, är med autotune på beatet, jag är bögpop till graven för jag skiter i sånt.
Jag är en gangster, det är sanning, jag svär, för jag brukar skjuta syrran med mitt vattengevär.
www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Rappare

2009-06-29 20:46
Problem har antagit sig en vers och refrängerna, så nu återstår det alltså en vers till, skicka lite nu folks! Peace!
www.vidsidanav.com |
Producent

2009-06-29 23:04
låter intressant...
I dont have to die, to go to heaven.
Rappare

2009-06-30 02:19
Skicka länk med ditt material då så får jag kika lite på vad du gör för :)
www.vidsidanav.com |

2009-06-30 02:31
nån månad gammal,men den beskriver mej rätt bra... hör av dej sho

Länk till http://www.speedyshare.com/515632320.html

Rappare

2009-06-30 11:57

2009-06-30 21:58

2009-07-01 06:46
http://www.speedyshare.com/371436315.html

rappar i första versen

[email protected] om du är intresserad
Mixtape kommer snart. www.soundcloud.com/ericlundin
Rappare

2009-07-04 18:05
Tack för alla kommentarer, Änglalik hörde av sig på msn direkt efter jag slängde upp denna och ville ha en vers, men om han inte vill vara med längre hör jag av mig. Peace grabbar!
www.vidsidanav.com |

2009-07-05 20:46
ja kan fixa