Vill nån lägga reff och en vers på en hård låt? Har nsickrat ihop en skryttext idag, och har beat, så jag undrar om nån har lust att lägga nån skön reff och nån fet vers?Det e ingen brådska, för mina studiogrejor ifrån usa nästa vecka och då ska jag börja spela in seriöst.adda msn ifall ni e intresserade [email protected] så får ni beatet å så snackar vi merlangar upp min text oxåjag e tillbaka på beatet och kickar skitenraplivet är den bästa livsstilenden enda regeln du måste följa är mininnan den här negern kidnappar dig din bitchjag ställer mig och tittar på min spegelbildmedan du e en liten fitta så försvinnjag kommer göra min skit tills dagen jag dörstår och pissar på ditt lik du e ju helt körddu lekte gangster trodde du var hårdjag sänkte dig i hamnen och lämnade inga spårse mig som freddy keruger eller jasonnär jag utförde det mordet på din hora till sonlämnar brottplatsen kutar genom stadenefter mig kommer snutar med dragna vapenjag säger ftp fuck the policedet äckligaste jag vet är alla snutsvinjag står för mina ord och allt jag sagtför på denna jord är det vi kriminella som har maktså jag laddar min pistol bereder mig för attackför polsen blod ska bilda en flod och det e sant