I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

någon som söker sångerska?

Vår Hiphop - Samarbeten

2009-09-16 22:37

någon som söker sångerska?

Rubriken säger allt. Jag sjunger, och samarbetar gärna. Men sorry har inget att skicka, låter säkert asdumt. Bor i sthlmsförorten, inom tubenkommunikaitonerna. vill inte sjunga i någon smörig "jag älskar dig anna" låt. okej? okej bra! :D:D:D:D:D

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-16 22:37
seriösa svar tack.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-16 23:28
Mja, jag letar sångerska. För grova våldsironi låtar som mest handlar om våldtäkt, kvinnomisshandel, att ge folk på munnen osv osv. Kanske låter lite oseriöst, men har alltid velat ha en sångerska som flippar refränger på mina sjuka låtar. Länk till http://www.znapmusic.com/entertainment/ Där har du ett smakprov på hur jag låter. Allt jag kräver att att du har egna studiogrejer så att du kan spela in ditt shit hemma, och sedan skicka acapellorna till mig för mixning. Och så kräver jag självklart att du KAN sjunga.. Ifall du är intresserad kan du alltid försöka langa ett smakprov på din sång så att jag får höra att jag får det jag vill ha.

Tack för mig.
Dra åt helvete!

2009-09-16 23:36
Haha vet inte varför men något fick mig att skratta efter att jag läst era inlägg, kanske låter asdumt och oseriöst men hey dont blame me.

Nej, men Betty du behöver nog berätta lite mer om din sång och Entertainment du borde ändra teman att rappa om ifall du skall ha en sångerska att samarbeta med tror jag.

RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL

2009-09-16 23:48
T-M-K
sant, så sant. och jag heter Sara faktiskt. Jag sjunger rätt mycket, och det jag sjunger mest är sköna rnb låtar och soul och sånt dära. men gillar att göra egna tolkningar av låtar och även raplåtar, det är trots allt hiphop jag lyssnar på. brukar göra om raplåtar, så att jag sjunger dem istället ibland.

och Entertainment: ah nej. jag tror inte det.

2009-09-17 00:11
Fan då. :(

Och nej. Jag är inte den som vill "skapa" en ny stil, men jag tror att just sång på såna låtar skulle låta coolt, nåt som sticker ut. Men men, alla har sina egna smaker, och jag har mig. :)
Dra åt helvete!

2009-09-17 08:04
beatupbetty vad spelar du in med ?
cMc musiken du inte glömmer....

2009-09-17 08:04
man vill ju ha kvalite isånnafall...
cMc musiken du inte glömmer....

2009-09-17 13:10
Kanske ska lägga upp något du gjort också så man får höra vad du går för?

2009-09-17 16:54
Ja, ta bara två-tre låtar rakt av och sjung dem.

P.S. Inte lätt att veta att du heter Sara när ditt användarnamn är Beatupbetty.
Jag är bättre än de flesta, men sämre än de bästa.
Netplay ute snart.

2009-09-17 21:25
ah, ni antar säkert att jag gillar att slå ner mig själv elleR?

2009-09-17 21:52
Man kan läsa det olika, sötnos.

Antingen Beat Up Betty eller Beat-up Betty. Jag läste det sistnämnda.

Even so, det kanske är fel att anta att du heter Betty men vi kan faktiskt inte veta att du heter Sara innan du presenterat dig.

Gå in på shadowville.com eller någon annan hemsida med bra freebeats, ladda ner ett beat och skriv en sång som du slänger upp i tråden här så folk får höra vad du går för.
Netplay ute snart.

2009-09-17 22:03
Langa en låt då?
The only time you feel alive is when you're dead

2009-09-18 01:36
bara för att du var så sjukt söt kan du få spela in i min studio... om du pallar ta dig till gävle :)

2009-09-18 13:43
chillachilla, ska försöka fixare.

2009-09-18 13:44
haha gävle.. långt asså

2009-09-18 15:06
upptåget baby.. upptåget :)

2009-09-18 21:27
Du kan få provsjunga en reff i en låt på min EP om du vill. då får de höra vad du går för
Netplay ute snart.

2009-09-19 00:50
Jag söker sångerska, men som jag skrev längre upp så vill jag gärna höra något innan..

2009-09-19 01:35
whatever, glöm allt. jag har ingen tid för detta just nu. sorry för att jag ödslat eran tid! fick nåt ryck förut och ba "jaaa, jag vill sjunga i någon sweet raplåt" men fan. det är knas asså. sorrysorry

2009-09-19 08:01
Okej, men om du ändrar dig så hör av dig.
Netplay ute snart.