Nicke Dahl söker snabba rappare. Otis prodd
Fick ett beat av Otis tidigare idag och flippade fett på det, dock blev det bara 1 vers. Så jag kom på, ist för att bara göra en enmans session av låten så tänkte jag färlänga skiten och även ta med lite skillat folk! Det jag söker är folk som är snabba på micken och har koll på vad dom gör. Självklart (om ett intresse finns) så tar jag med så många som det bara går, dvs om det låter bra! Ang mix så kan jag ta på mig ansvaret att mixa, annars kan ni mixa eran acapella själva, det gör detsamma så länge det låter bra.Här har ni låten: http://www.speedyshare.com/353947805.html Antingen skriver ni intresse och bifogar nått ni gjort i tråden eller så kan ni skicka via PM! Jag hoppas på intresse. Vi kan göra något grymt av detta!
Nice vers!
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
Klart ..de va ett tag sen draken!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Soft grabbar! Jag tror jag har båda er på msn, jag skickar beatet så får vi se vad ni kan leverera :).
njaaaaaa... tyckte beatet va lite kasst.. och sen har jag itne direkt nån dator nu! men få se
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Nicke Dahl söker snabba rappare Jag springer 60 meter på 10 blankt, är det okej? :)
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Moderator
2009-09-21 17:25
Haha, 10 blankt är väl ingen jättemerit för övrigt? :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Haha, 10 blankt är väl ingen jättemerit för övrigt? :) Men nu ska vi inte vara såna, jag är rappare, inte en löpare så för mig är det en jävla merit :) Plus en gammal avdankad hockeymålvakt som gick till ölen och weedet istället för Elitserien god damn it :P Peace!
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Basilusken Ang beatet så skyller vi allt på Otis, haha! Allrighty man, hojta senare om du skulle vara sugen.forslund35 P19 Jaja forslund35 försvinn från tråden nu! :)
hooka upp mig, låter nice
haha:D ska bli kul o se vad de blir utav detta=)
om du vill ha me mej mannen så e jag 100 på
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Kul att folk visar intresse! Kommer att välja ut 3st, kollar på snabbhet samt kvalité! Fler?
Vore kul med lite fler intresserade!
www.myspace.com/wizdomrap studion har varit nere i några veckor nu pga ombyggnad. Nu så kommer den upp imorgon eller på fredag igen. Väntar bara på lite kablar som är efterskickade från musikbörsen.
Intresserad? Halla, har dig på msn.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Hojta om du är down. myspace.com/haarismusic
Haaris & Wallin, Kombinerad kombination! BAM
kul med intresse! Push it!
är jag tillräckligt snabb eller ? peace
Vice Versa!
Ge mig mer!!! Alla som ser detta intressant anmäl er, ge det en chans! :)
är man på?
www.youtube.com/ajdiin91
Tyvärr grabbar inget jag fastnade för.
Jag är på lätt mayyn :D, Checka min
M yspace & hör av mig ! :)
Det finns så många rappare, men ingen som mig !
slänger upp en jag meckade ihop nyligen! http://www.speedyshare.com/827226478.html hoppas det duger!
Jag kan langa det browshan!
Jag kan langa det browshan!
Tyvärr inget jag gillade, men kul för visat intresse.
ajt man
Det finns så många rappare, men ingen som mig !
www.myspace.com/ossi018
Mixtape kommer snart. www.soundcloud.com/ericlundin