I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Emil E söker vers 2 i en engelskspråkig låt!

Vår Hiphop - Samarbeten

2009-10-10 22:39

Emil E söker vers 2 i en engelskspråkig låt!

Tjo! min första engelska låt ^^ tycker de blev nice ändå...
har spelat in halva versen och hela reffen. det ska dock läggas till lite mer grejjer å shit, ni vet hur de e :)

söker iallafall vers 2! även fast jag inte e as tight på engelska så vill jag ändå ha nån som kan uttalet och rappa så ja.. :)

Länk till http://www.speedyshare.com/668718223.html

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-11 11:45
Hah, reffrängen var nog inget för mig, hah, vadå jag vill ha en ny flickvän, haha x]
Men det lät ju ganska nice :)
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers

2009-10-11 14:51
Jag gillade inte mixningen på refrängen.

Det här beatet var för långsamt/för advancerat för mig. Annars skriver jag nästan bara på engelska, men jag kommer nog inte kunna flowa till det här. Det är inte min stil ;)
Jag är bättre än de flesta, men sämre än de bästa.
Netplay ute snart.

2009-10-11 18:19
tråkigt att ni inte gillade mixningen, personligen så tycker jag det låter as soft :P hehe

sen att beatet är "avancerat" förstår jag inte, du kan ju i princip rappa hur fort du vill..?

aja, finns det nån som e sugen? :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-11 18:33
Man ska ha tunga och lungor för det också hehe.
Jag har nog inte erfarenhet nog att skriva en text till det beatet.
Jag är bättre än de flesta, men sämre än de bästa.
Netplay ute snart.
Lyricist

2009-10-12 23:26
du vet att jag är sugen man =)

2009-10-17 03:20
hojta !