Emil E söker vers två till låt som släpps på spotify!
tja! ja som rubriken säger, letar efter vers två till en låt som jag och alex soul knåpade ihop för ganska längesen. omega ocg dekan skulle droppat varsin halv vers men allt tog sån tid från min sida så intresset svalnade :/ men finns de nån duktig rapper här som e sugen så hojta! om ni spelar in en vers två så länka här i tråden!! sen så kommer denna låten va med på mitt album som kommer släppas på spotify så det börjar bli ont om tid så komigen nu whoa, rädda mig :D hahaLänk till http://www.speedyshare.com/404791854.html
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inte ofta rätt kille för jobbet är först med att skriva i tråden! haha diggade dig as mkt! så staamusic får äran :) peejs
vers 3.. hm det tål att änkas på...vill dock ha lite mer att välja på isåfall får se om folk visar mer intresse
en fråga bara, om denna nu ska upp på spotify.. måste ni inte ha rättigheter på beatet?
allt sånt är fixat :)
Jag har inget material som du kan få höra, men jag kan spela in en vers och sen kan du göra vad du vill med den. Vad ska låten handla om? Det behövs en ny länk.
Jag är bättre än de flesta, men sämre än de bästa. Netplay ute snart.
Länken ska funka, typ nån timme gammal bara ju men aight jag fixar en ny ikväll, temat är "jag knullar runt" ;)
Yes, nu funkar länken. Fick fel på sidan, men det kanske bara var jag.
Ledsen för dubbelpost, men ska det vara på svenska eller engelska? Eller spelar det ingen roll? Och nu blev det fel på sidan igen. -.-
Svenska ;)
Baaam jag e lätt på ;) håller på med en fet låt me Alex soul nu också ;)
CHecka här
Länk till http://radiobounce.se/ inte så nytt men om du diggar så kan jag skicka nya saker på msn :) pz
Tkr inte du håller måttet för spotify...
Riktigt Brutala <3
just det, det måste ju alltid finnas några hatare oxå! haha aight men de e ju din åsikt, tydligen så tycker snubbarna på spotify annorlunda :)
my man, jag kickar nu på en gång så skickar jag när det e klart!
www.myspace.com/sansarecords håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.
Okey gott folk, kul att några visar intresse! :) ni som vill lägga vers tre får rappa på lite för skivan ska skickas in snart, typ 4 dagar. Så öka och länka i tråden!
och hur kommer det sig att man får lägga upp låtar på spotify när det är andra som äger rättigheter till en viss grej (då beatet)? tycker det låter väldigt konstigt :S
du får väll tycka exakt vad du vill. :) om du inte tror mig så är det ju bara att vänta ett tag till sen gå in på spotify å kolla .... du vill inte va med antar jag, du va bara tv ungen att gnälla för att dom inte frågat dig? suck
Jag klassar nog inte in på Spotify med svensk text, möjligen med mina engelska låtar. Jag tackar nog nej.
aight, jag har inte sagt att du får va med på låten heller, jag sa dock att du kunde spela in så jag kunde få höra hur det lät. så ja...
hoodies värkar vara lite självgod;)
ellerhur, tror att han är nåt :P haha
okej, har en snubbe som antagligen ska lägga vers 3 och deadline e på söndag! så är de nån som e sugen så hör av er snabbt :O :O haha
det jag inte förstår är att du skriver hela tiden vers 3, men det e vers 2 som e ledig? jag e förvirrad, håller iallafall på nu, länkar i tråden när det e klart.
www.myspace.com/sansarecords håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.
Mannen ;) om du läser så ser du att vers 2 är tagen och en snubbe sa att han lägger gärna vers 3. Så jag sa att jag vill höra lite fler innan jag bestämmer mig
YEEs mate de här kommer bli fett. skriver klart å spelar in ikväll ;) raawr
jag e förvirrad emil, det finns ju ingen plats för att kicka en vers 3?
förlåt för dubbelskrivning, emil du får komma in på msn och förklara för mig
emil, ja hörde sansas vers, den e bara föööör faarlig!!!!!! har kollat lite på dom andra som vill gästa.......... s'ger inte mer än så. sansa ska ha versen! han la den skit fett! (jag är opartisk i de här) vill sj inte joina men tycker han la de skit fett. om du itne redan lyssnat igenom hans vers ordentligt så gör de! den va farlig asså.. peace
Jag ska vara på vers 3 inspelat å klart :) väntar bara på att Emil ska logga in och mixa skiten :) fett tungt blev de ;)
haha dogge man blir ju smickrad <3, Liri vi får la se vad som händer =(
staamusic svek, sa han skulle spela in men sket i det, rätt omoget i mina ögon :/ men Liri fixade biffen och fick lägga vers två! Min polare sansa va lite sent ute och kunde tyvär inte få komma med :(
aow det va synd :) vi köttar nåt annat sen^^
Detta är riktigt min stil det vetu emil :D ! Hojta om du är instresserad :)
http://soundcloud.com/forsbergmusik
Det finns så många rappare, men ingen som mig !
tyvär alla, låten är redan klar och skivan skickad. men ska börja på nästa som oxå kommer komma upp på spotify. nån som har låtidé och beat? hojta för fan!! :D haha peace
Har faktist lite shit på datan som bara ligger :) hojta man !
hojta på mig istället, orakar inte kolla upp allas msn :P
HÄR HAR NI
[email protected]
Meh... Blocka upp mig dåe :) båse på msn och whoa :)
Bang de här blir tungt :D
myspace.com/haarismusic
Haaris & Wallin, Kombinerad kombination! BAM
Lätt på om platsen finns:)
cMc musiken du inte glömmer....
som jag skrev i posten åvanför dig :P låten är släppt