I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

eros - samarbeten

Vår Hiphop - Samarbeten

2009-11-20 15:02

eros - samarbeten

Här ska eros själv få berätta vilka samarbeten han haft! Om hur han och Dr.Dre arbetat sena nätter och ja helt enkelt hur eros blev en ikon i musikvärlden.

Sedan kan andra fråga om samarbeten med ikonen för under 100 000 kronor.

I always tell the truth, even when I lie

2009-11-20 15:12
Jag kan börja med att säga att .. vet inte om ni sett filmen "stockholm boogie" . Finns ett soundtrack där med några som rappar, dem känner eroz väl tydligen också. Och han brukar mixxa deras låtar, de använder inte ngn annan än den store eroz. Detta är bara 1 exempel av de hundratals grymma samarbeten kung eroz haft. Han är fantastisk.

2009-11-20 15:13
Haha, fan vad kul att du gjorde en tråd för det här. Får se vad killen har att komma med nu alltså, han verkar vara lite överdriven snubbe. Och att han mixat andras track skulle vara skandal, jag tycker hans mixning är överdriven o wack. Sen Eroz nu om du ska svara på Pinter's diss till dig kommer du endast skämma ut dig, eftersom sanningen har kommit fram. Aja ska inte tjafsa här mer.

Ha de fet! En kärlek & två fingrar / F

2009-11-20 15:16
flow: här får du snacka hur mkt du vill :O) i denna tråden så länge man inte blir personlig. Tänker hålla mig till reglerna för whoa bannar enkelt. Inga person-attacker, mobbing osv bara så ere lugnt.

Han är en snäll snubbe egentligen, men han ljuger sjukt mycket och nu måste man syna honom och låta honom förklara sig. Men han gör det riktigt dumt när han kallar MIG mytoman, bara för jag sa att han av det. Det är inte rätt väg att gå. Jag menar jag e mycket.. och säkert dålig på många sätt men ljuger det gör jag aldrig. Jag säger sanningen hur ont den än kan göra ibland. =)

Peys

2009-11-20 15:23
Ok då förstår jag, men finns det ingen whoa-regel där det står att man inte får hänga ut personer så här. Jag menar du skapar en tråd som är riktad mot han, det är väl ändå lite kränkande?

FreddaH signar ut med ett tjut!

2009-11-20 15:32
Okej, bra att du upplyser mig. I så fall kan jag ta bort tråden om det går för det är inte alls min mening att "hänga ut" ngn. Jag vill, eftersom han inte står för det han gör utan ljuger hela tiden, att han ska berätta för mig och för alla vad han gjort och inte gjort och stå för vem han är.
Så om t.om detta kan vara grunden till en ban och det uppfattas som kränkande vill jag radera tråden.
Hur tar jag bort tråden?

2009-11-20 15:36
Jag vet inte om det finns en sån regel, har inte läst igenom reglerna för alla forum. Men skulle inte förvåna mig för whoa är sjukt petiga ibland alltså. Jo jag förstår att du vill ha en förklaring, det vill jag med. Så vi får avakta & se vad grabben hittar på här näst. Kanske har han haft collab med Bob Marley eller Elvis Presley också haha.

2009-11-20 16:12
Ok, Eroz la till mig på msn nyss och sa att vi skulle "ta snacket där" tyckte det lät rätt så smart. Sen efter att vi hade pratat ett tag så skicka han lite man kan kalla bevis materiall.

Eroz mixar EP

2009-11-20 17:05
Japp då stämde det. Han ljuger väl antagligen inte om allt i så fall.
Men jag vet många artister han ljugit om då jag själv pratat med vissa av dem, därför antog man lätt att alltr va lögn, men så va inte fallet. Detta misstag ska jag villigt erkänna då jag inte trodde på detta heller eftersom så mycket annat varit bevisat lögn. Jag skulle kuna säga saker som jag VET är lögn och visa msn-grejer med kända artister men det känns verkligen att hänga ut ngn och jag tycker att jag gått för långt redan. Låter som jag hatar killen, men det gör jag inte. Jag blev bara sur när han inte stod för det han gjort och kallar mig saker jag vet att han inte hade gjort utanför datorn.

Han har dock skrivit till mig och jag hoppas skiten nu är överspelad.

Legenden

2009-11-20 22:42
hahaahahah har frågat medina , dom visste inte ens vem eroz va HAHAHA

2009-11-20 22:48
Jag har hört att eroz har mixat sam-e från medina. Han skickade ljudklipp när han satt och pillade på accapellan. Sen om ni ens tänker tanken att säga "lägg upp" innan det äns är färdigt så tror jag inte ens en gång det kommer på fråga. Sen det med Ken Ring om han mixat honom vet jag absolut ingenting om, men inte helt omöjligt?. Vi får väl se vad "han har till försvar" att säga" ;p

M

2009-11-21 15:24
som marius säger så är de helt sant. han har mixat sam-e från medina!. sen de med ken vet jag inte. men PEACE
www.youtube.com/viggemusic

2009-11-21 16:22
Jag måste bara få hoppa in och fråga vad det var för låt han mixade Åt sam-e alltså!? Man kunde nämligen ladda ner skit många accapellor från deras gamla hemsida förut!

One love
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-21 19:35
DMS precis det jag syftade på. Och då jag snackade med en av deras närmaste hade han inte en aning om vem eroz va men som sagt eros har berätta lite grejer som hänt hans familj och att han tycker detta tjaffs är jobbigt och förutsatt att det nu är sant då man inte vet vad som är sant och inte med honom alltid så säger jag inte mer än så..

2009-11-21 20:23
VEM FAN BRYR SIG?

2009-11-21 23:20
visst eroz kan ha gjort fel och ljugit. men vem har inte ljugit någon gång? lite taskigt och trycka ner han såhära . han kanske inte har mixat sam-e eller ken men vem bryr sig? låt han säga de om han vill.ingen kan tvinga han och sluta ljuga. men snälla grabbar lägg ner denna tråden. de är kränkning.
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!

2009-11-22 03:34
vadå han har mixat tracks åt mig, är han inte kung nog då eller?

2009-11-22 05:12
otis du e min kung! HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH alltid lika sjuka grejer ;)