I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mass session - Hur en fest kväll funkar

Vår Hiphop - Samarbeten

2010-01-04 06:28

Mass session - Hur en fest kväll funkar

jo tänkte styra upp en mass session med temat Hur en fest kväll funkar.

Hade tänkt mig att ni kickar på beatet och sen skickar ni in erat bidrag på 16 bars.

och ni skall skicka in en fil med er accapella mixad på beatet, och sen resterande filer ( accapellor ) omixade då jag kommer hålla i mixningen

Länk till http://www.myspace.com/sansarecords

och där kan ni lyssna på mig,

/ Mvh Sansa

www.myspace.com/sansarecords

håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.

2010-01-04 06:28
sen kommer jag välja ut dom som lägger det bäst, peace

håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.
Rappare

2010-01-04 08:50
 ööööööööööööööh

2010-01-04 13:52
http://www.youtube.com/user/Fas3musik

2010-01-04 15:38
Är inte 16 rader lite väl mycket i en mass-session?
www.myspace.com/anarkirapp

2010-01-04 16:37
Anarkii, hade tänkt mig en max 6 personer ungefär :), så själva låten heller inte blir allt för lång.

kommer själv kicka min del redan idag. har redan min text kvar, och ni som vill vara med, skriv 16 rader, och skicka in erat bidrag, antingen via en winrar fil via speedy eller nånting sånt via pm här till mig. eller så kan ni adda mig på msn, [email protected]

peace

2010-01-04 23:31
Det finns så många rappare, men ingen som mig !

2010-01-06 16:27
oj då, glömde visst beatet. här kommer det, passar in perfekt för 16 bars, så kicka och skicka in ditt bidra, antingen via pm, eller så kan du adda mig på msn, [email protected]

glöm inte att spara accapellorna omixade.

Länk till http://www.speedyshare.com/files/20175937/Sansa_-_Beat_for_mass_session.mp3

2010-01-06 18:10
Diggar beatet fett. Adda [email protected] så ska du få lite ny skit, har bara old stuffs på myspace!

jag är på!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-07 08:24
yo har ingen myspace, men adda [email protected] så langar jag lite till dig.

peeys out
Pleassure
Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//

2010-01-07 15:31
har ingen myspace jag heller, adda [email protected]
kan du få höra vad jag gör för..
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers

2010-01-09 13:59
lägger ner den här, för lite folk som visar intresse

peace