(letar seriös och bra proddare) Hej . jag letar effter en seriös proddare .det är såhär att min mamma är svårt sjuk . hon har inte långtid kvar. det blir sämmre och sämmre för varje dag . och jag vill göra min sissta låt til henne och jag önskar värkligen att hon hinner höra låten innan hon går bort. snälla hjälp mig .Jag vill ha en proddare till att prodda ett beat till mig som jag ska kicka sissta låten till min mamma på . jag vill ha lite orgel och kyrkotoner i beatet . gärna ett intro / outro med kyrko klockor i . och ett lungt beat med äkta känsla i . hoppas någon kan hjälpa mig ,här har ni en låt som jag gjorde till min mamma för ett tag sedan . hadde dårligt kalite då men nu är kvaliten bättre i studion .Låten--->>>Länk till http://www.speedyshare.com/files/20492684/Dudde_-_Fr_n_sin_son_till_sin_mamma.mp3om ni kan / vill hjälpa till. så självklart betalar jag om ni vill de!.Adda msn om ni vill hjälpa mig!Msn [email protected]Tack på förhand alla!(Inlägget ändrat av 370HSSV 2010-01-22 18:47:24)