I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

söker beatmaker till mitt nästa album!

Vår Hiphop - Samarbeten

2010-02-28 23:15

söker beatmaker till mitt nästa album!

tjo alla grymma roducenter därute :)

jo det är såhär, jag(Emil E) och min polare(Adam Boss) tänkte börja med ett album nu när jag äntligen blev klar med mitt solosläpp som finns på spotify och lite här och där. så tanken är att vi vill ha en fet snubbe/tjej som gör alla beatsen på skivan så vi får ungefär samma sound rakt igenom om ni förstår vad jag menar? :)

om ni spanar in min myspace så kan ni ju höra vad det är vi letar efter!

Länk till http://www.myspace.com/EmilE438

vi vill även ha tyngre electro beats, likt maskinens stuk. även mer dance inspirerat...ja ni fattar säkert grejen :)

så snälla nu, jag har varit med om detta tusen gånger, gör inte detta till någon hat-tråd mot electro-hop eller whatever ni kallar det, gnäll nån annanstans.

puss <3

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-28 23:49
köp FL studios, och börja göra dina egna beats.
man kan inte hoppas på att alltid bli proddad + att du får beatsen exakt som du vill ha dem:)
är du tomas di leva är det jag som är kosmos

2010-03-01 12:00
jag har FL studio och jag försöker göra egna beats, jag har ideér och melodier i huvudet men jag har svårt att få ut det till programmet och om jag nu lyckas så känns det inte så "nyskapande" som jag hoppats på. därför letar jag efter en mkt mer erfaren person som kan klara av detta! och självklart som jag dock glömde nämna tidigare så kommer det att ges massa cred till beatmakern på såväl spotify som myspace osv.

kan även betala för jobbet, är dock inte miljonär så det blir ju inga drömsummor :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-01 15:28
Hade gärna ställt upp gratis om jag hade vart duktig nog, men tror jag inte jag är (:

Good luck

2010-03-01 16:30
svårt att säga när jag aldrig hört din musik, kanske kan lägga upp ett smakprov? ;P

2010-03-01 17:41
EkmanProduction_-_PippaRasse.mp3

Sen lägger du det bättre än jag gör beats, så kan återkomma annars när jag lärt mig lite mer;)

2010-03-01 19:54
Jag är lite smått intresserad, den här dance-hiphopen har jag aldrig provat mig på riktigt men det klarar jag säkert.

Hur som helst, detta är ett beat jag gjorde för någon dag sedan:
Länk till tråden där beatet finns

Lyssna och bedöm, sen har jag några beats på min rocbattle. Länken finns i signaturen.
Om det verkar intressant kan vi diskutera detta vidare.

2010-03-01 20:19
Beats finnes på myspace i signaturen samt på www.soundcloud.com/Anenkefali (där en liten ihopslafsad samling av några halvnya verk ligger).
Moderator

2010-03-03 20:41
Gjorde ett test bara skitsnabbt hehe, nåt i denna stilen ? vi höres :)

Moderator

2010-03-03 20:42

2010-03-04 01:18
kul att se lite intresse :) nån mer?
Producent

2010-03-04 12:23
Jag kan producera de fetaste electro-takterna, så länge cash finns. Bara hojta privat...
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.

2010-03-05 00:30
som sagt, jag är inte miljonär så ni som vill ha flera tusen, tyvär :/

2010-03-13 16:22
somebody?

2010-03-14 17:24
jag gästar med en vers eller något ;)

2010-03-14 20:08
tja jag har proddat beats i 11 år kanske jag kab hooka nått eller lära dig ett och annat. peace